Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '13

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörü ve sportif direktörü Rıdvan Dilmen mi?

Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörü ve sportif direktörü Rıdvan Dilmen mi?
 

Fenerbahçe’de neler oluyor?

Önce Yönetim Kurulu üyesi Ali Yıldırım’ın istifa ettiği söylentisi yayıldı…

Bu istifayı özellikle Aziz Yıldırım’ın istediği basına yansıdı…

Ali Yıldırım’dan sonra, Teknik Direktör ve Sportif Direktör Aykut Kocaman istifa etti.

Aykut Kocaman’ın bu üçüncü istifası…

Ya hiç ya üç derler ya, işte öyle bir şey…

Bu sefer geriye dönüş yok gibi görünüyor…

Bu arada Rıdvan Dilmen’in ayın göreve getirilme ihtimali yüzde 51!

O olmazsa, Ersun Yenal gelecek…

O da olmazsa Jupp Heynckes…

Hiç birisi olmazsa bu sefer devreye Lucescu girecek!

Aykut Kocaman’ın üç yılda üç kez istifa etmesi ve istifayı bir silah olarak kullanması bence hiç etik değil. Eğer istifa ediyorsan geri dönmeyeceksin, geri dönme gibi bir niyetin varsa bu sefer niye istifa ediyorsun?

Bu arada Abdullah Kiğılı’nın da istifa ettiği söyleniyor. Ancak, kulüpten yapılan açıklamayla bu istifa yalanlandı.

Bu istifaların ne anlama geldiğini çözmek için kâhin olmaya gerek yok. Fenerbahçe kulübünde estirilen Aziz Yıldırım fırtınası!

Aziz Yıldırım, her şeyi ben bilirim, ben yaparım, sen, sana verilen görevi yaparsın. Başarılı olursan ne ala, başarısız olursan seni zaten takımın taraftarı kovar diyor.

Birde Aziz Yıldırım’ın kardeşi Ali Yıldırım ve Teknik Direktör Aykut Kocaman için söylediği “Ne istifası, ikisini de ben kovdum” cümlesi var. Bu da yenilir yutulur gibi değil!

Neyse…

Fenerbahçe bu;  arada böyle bir bulanır, sonra kendiliğinden durulur ve her şey gün ışığına çıkar!

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..