Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '11

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe sahaya çıktı!

Fenerbahçe sahaya çıktı!
 

Aykut Kocaman...


Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in ilk haftasının kapanış maçında Şükrü Saracoğlu Stadyumu'nda ligimizin yeni ekiplerinden Orduspor'u ağırladı. Sarı lacivertlilerin Shaktar maçında aldığı cezadan dolayı seyircisiz oynanan maç, ev sahibinin 1-0'lık galibiyetiyle sona erdi...

Öncelikle seyircisiz oynanmasından başlayalım. Bana göre olması gereken bir ceza kapsamında stat boştu. Fakat aslında boş değildi... Tribünleri pankartlarla dolduran taraftarlar, takımlarına stadyum dışından destek verdiler. Seslerini futbolculara ve maçı izleyenlere duyurabilecek şekilde... Bence anlamlı bir destekleri vardı sporcularına.

Maç öncesinden ve Cristian'ın gol sonrası sevincinden bahsetmek istiyorum. Aziz Yıldırım... Fenerbahçe'nin aylardır Metris'teki başkanı. Ben belki Fenerbahçeli olmadığım için doğru göremiyorum ya da onlar gibi bakamıyorum fakat ona bu kadar destek verilmesinin sebebini gerçekten anlamıyorum. Onun yüzünden bu takım Şampiyonlar Ligi'ne katılamıyor, büyük bir kaos içinde. Şahsen benim başkanım böyle bir suçlamayla içeride olsa ve uzun bir süredir çıkamasa, onun yüzünden biz Avrupa hakkımızı kaybetsek, ben bırakın destek olmayı kötü dileklerimi kendisine iletirdim. Fakat Fenerbahçe cephesine baktığımda başkana anormal bir destek var, ben gerçekten anlam veremiyorum ve kendi adıma doğru bulmuyorum.

Maça gelirsek, Fenerbahçe Serdar Kesimal, Gökhan Gönül, Orhan Şam gibi futbolcularından yoksun bir şekilde sahaya çıktı. Bu eksiklikler kesinlikle kendini hissettirdi. Gökhan'ın yokluğunda Culio Orduspor'un sol kanadından çok iyi geldi ve tehlike oluşturdu. Fenerbahçe'nin bu futbolcularından yoksun olduğunda savunmasında sıkıntı olacağı görüldü.

Bunun dışında Fenerbahçe'de Semih takımın önderi rolündeydi. Ben Alex'ten daha fazla iş yaptığını gördüm... Gole yaptığı asist, bunun dışındaki çabası bence takdire değerdi. Onun şans bulması ve oynaması gerektiğini düşünüyorum, tahminimce Aykut Hoca da ona bu güveni veriyordur. Bunun dışında Cristian'ın gol bölgesindeki takibi iyiydi. Alex'e gelirsek, aklımda en çok kalan şey o harika rövaşatasıydı.

Yine de Fenerbahçe'nin geçen sezonun ikinci yarısında oynadığı futbolu göremedim, eksikler var ve Orduspor Fenerbahçe için çok ciddi bir rakip değil, Fenerbahçe'nin daha da iyi olması gerekiyor...

Bununla beraber, Orduspor Fenerbahçe'ye baskı yaptı, kalesinde pozisyonlar buldu. Bir Fatih Tekke gerçeği var, o sebepten gol bulamadılar. Ben özellikle Culio'nun bireysel performansını çok beğendim, Orduspor'a sezon içinde çok faydalı olacağına inanıyorum.

Her iki takım da güzel bir futbol izlettiler, maç bence eşitti ama gol atan her zaman galiptir tabii ki... İki takımı da tebrik ediyorum ve ligde başarılar diliyorum...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..