Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '09

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe ve ben

Fenerbahçe ve ben
 

4. Kural ile ilgili cok kisa bir bilgi vemek istiyorum; ama siz simdi bana Fenerbahce ile ne alakasi var diyeceksiniz.

Söyle ki; kitapta yazar bir ask hikayesini Rönesans döneminde yazar ve kimligini gizli tutar. Aslinda kitabi okuyan siradan insanlar bunun sadece bir ask hikayesi oldugunu düsünürler ve gereksizce 4 dil kullanildigini söylerler. Kitap aslinda Italyanca olmakla birlikde Latince, Arapca ve Ingilizce kelimeler icermekde bu yüzden de okuyucularin büyük kismi bunu anlamakda zorluk cekmekdedir. Ama aslinda yazar cok büyük bir sanat düskünüdür ve yok olmakda olan tüm dünya sanat eserlerini toplayip cok gizli bir yere saklar. Ve gercekten sanata deger veren bir insanin onlara sahip olmasini istediginden, yazdigi ask mektubuna bir bilmece gizler.

Kural basitdir aslinda sirasi ile hep kuzey- güney - dogu - bati cizgilerinde ilerlermektedir. Her yöne hareket de 4 sira ve 4 kelime atlarsaniz bas harflerden olusan ve 300 sayfalik bir kitapdan 4 sayfa cikan bir baska metin olusuyor.

Simdi benim tüm bu yazdiklarimin Fenerbahce ile ne ilgisi oldugunu düsünenler icin söylüyorum. Fenerbahce futbol takimi kimisi icin bir takim dan kimisi icinde bir bilmeceden olusmaktadir. Ben bu bilmeceyi cözüp alternatif zenginliklere ulasmak isteyen gurupdayim.

Siz aslinda benim bu hafta ki maglubiyetden bahsetmemi ve hatalari siralamami bekliyorsunuzdur belki ama ben bunu yazmak istemiyorum. Benim icin Fenerbahce bir maglubiyetden cok daha güzel seyler cagristiriyor. Ama bu takimin bence daha yönetilmesi ileriyi dönük yatirimlarin yapilmasi dünya kulübü olmak isteyen biz Fenerbahcelilerin en büyük arzusudur. Cünkü artik bana Galatasaray galibiyetleri zevk vermemektedir. 10 senedir bizi yenemeyen bir Galatasaray beni memnun etmemektedir. Biraz direncle ara sira beraberlik ve 100 yillik rekabet icinde bir sürü güzellikler barindirir. Bu hafta icirisinde iki takimimiza da basarilar dilerim, centilmen bir taraftar olarak. Ancak hafta sonu alacagimiz farkli galibiyet beni nedense hic sasirtmayacakdir. Aksine bir sonuc ise bize zevk verecegi icin büyük bir heyecanla beklemekteyim.

Düsünsenize arkadaslar her maci biz kazanirsak nasil dalga gececegiz Galatasarayli arkadaslarimizla, hep ayni muhabbet sikmaz mi insani. Esprilerin bile tadi kalmaz önceden sonuclari belli maclarin. Gelin bizde onlari sevindirelim arada bir ki iddaya girmeye korkmasin Galatasarayli arkadaslarimiz. Belki bu seferde takimim kazanir umudunu onlara cok görmeyelim. Cünkü onlar kitapdaki ask hikayesine takilip kalanlardir. Asla bilmeceyi cözüp gercek hazine ulasacaklardan olamayacaklari icin bu kadarini onlara cok görmeyelim..

Centilmence bir mac olamsi dilegimle Fenerbahceme basarilar dilerim.

Not: Anlayana saz, anlamayana davul zurna az....

 
Toplam blog
: 10
: 503
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

Slm ben Hakan, 34 yasinda ve Avrupa'da yasayan bir Türküm. Okumayi, yazmayi ve elestirmeyi bir de s..