Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe ve Galatasaray ne yapar?

Fenerbahçe ve Galatasaray ne yapar?
 

Başarılar diliyorum.


Galatasaray’ın öncelikli hedefi ilk maçta gol yememek olacaktır. Çünkü içerde gol yerse işi daha da zorlaşacaktır. Ben öncelikle şunu söylemek isterim. İki takımımızda ilk maçları kazanacaktır. Skibbe’nin 9 bankosu hazır ama bilmediğim bir şey var. Acaba Skibbe kalede kimi oynatacak. Meira ile Servet’in stoper oynayacaktır. Savunmanın sol tarafında Hakan Kadir Balta oynarken orta alanda Hasan Şaş, Ayhan Akman, Mehmet Topal, Lincoln ve Arda Turan görev yapacak. Forvette ise Ümit’in sakatlığında Shabani Nonda oynayacaktır. 4-5-1 sistemine göre Galatasaray böyle çıkacaktır diye düşünüyorum.

Fenerbahçe ise Partizan karşısında fazla zorlanmayacaktır. Budapeşte onbiriyle sahaya çıkacak. Volkan, Gökhan, Lugano, Edu, Roberto Carlos, Kazım, Uğur, Emre, Alex, Semih, Guiza

İlk onbiri tahminimce çıkacaktır. Roberto Carlos ve Emre’nin uzaktan şutları Partizan maçında etkili olacağını zannediyorum.

Ayrıca ilk maçı deplasmanda oynamak avantajlı bir durum. Bu durum Fenerbahçe için geçerli ama bunu da büyütmemek lazım. Sonuçta biri evinizde diğeri deplasmanda olmak üzere iki maç yapıyorsunuz. Galatasaray’ın maçı Fenerbahçe’nin maçında daha zor geçeceği kesin gibi gözüküyor. Çünkü Fenerbahçe’nin taşlarının çoğu yerine oturmuş durumda ama Galatasara’yın işi zor. İki takımımıza da başarılar dileyip sözlerimi bitirelim.

Yorumlarınızı bekliyorum.

İyi günler.

 
Toplam blog
: 46
: 1055
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

1992 yılında Erzincan'da Doğdum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Halk Edebiyatı ilgilendiğim al..