Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe

Fenerbahçe
 

Fenerbahçeli kızım… Ben, eşim cimbomluyuz…

Maçımız var, Fener, Cimbom maçı bu hafta sonu…

Maçın oynanacağı yer Saraçoğlu stadı… Yer Kadıköy… Büyüdüğüm sevdiğim, havasını solukladığım yer… Sevgi dolu insanların yaşadığı yer Kadıköyüm…

Kızım hasta Fenerli…

Ben cimbomluyum..

Hep istiyor, bir Fener Cimbom maçına beraber gidelim diye…

İşte dedim Latif, sevgili Gizoşunla gidebileceğin bir fırsat…

Bileti ayarla kızınla maça git…

Araştırmıştım… Maçın biletleri sadece bugün. SADECE Stad girişine satılacak… Migros girişinde…

Sabah erken saatte gittim… Kuyruk uzun… Sadece 500 bilet satıldı…

Meydan savaş alanı gibi… Millet birbirini yiyiyor… Biletleri alanların bana göre birçoğu karaborsacıydı…(meraklısı stad önünden bilgi alabilir)

Alamadım KDV’li 66 ytl bileti… Saatlerce beklememe rağmen…

Ama söz vermiştim bir kere…

Maça gidecektik kızımla…

Tek yol…

Karaborsa…

Evet ve maalesef, istemesem de karşı olsam da…

Aldım Migros tarafından iki adet karaborsa bilet…

66 ytl’bileti kaça aldın diye sormayın… Sormayın bana…

Utanarak aldım…karaborsadan bileti…

Utanarak...

Fenerbahçenin yöneticileri,

500 adet bilet beş dakikada bitti…Devamı var mı ? Yoksa karaborsaya devam mı ?

Bilet satışı Karaborsada…Bilgilerinize...

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..