Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '09

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe

Fenerbahçe
 

Fenerbahçede sorun antranör.


Fenerbahçe bugün saat 19.00’da Sivassporla oynuyor.

Sivassporu Kadıköyde yenebiliriz ama şampiyon olamayız.

Nedenleri çok basit.

Antranörümüz çok kötü. Fenerbahçe geçen sene çeyrek final oynamıştı şampiyonlar liginde. Hedef bunun üstüne çıkmaktı ama ilk turda elendi. Burada suçlu antranördür. Takımın bir şeyler yapacağına inanmadı. Zaten bunu ''hedefim lig şampiyonluğu'' diyerek kestirip atmıştı.

Ligte ilk 6 haftada 4 yenilgi aldı. Bu puan kayıplarını da son haftalarda galip geldiği derbilerle farkı kapattı. İkinci yarıya başlarken bütün maçları kazanacaktık . Bir baktıkki bozuk para harcar gibi puanları harcadık. Gençlerbirliği maçında düşündümki; bu maç Galatasarayla oynansaydı ve ilk yarıyı 1-0 yenik kapatsaydık ben ne yapardım acaba. Gökhanı kenara alıp Ali Bilgini oyuna sürerdim. Ali Bilgin geçen seneye göre daha güçlü. Oyuna alırken de güzel ortalar yapmasını söylerdim. Orta yaparken topun dibine doğru vuracağını, vururken de kime atacağını kestirmesini söylerdim. Forveti de Devid ve Semih’ten veya Guizadan yapardım.Ama bizim antranör bunu bize söyletiyor. Kendisi yapmıyor. Biz burda sadece ne yapacağımızı yazıyoruz.

Ondan sonra maç lehimize döner veya dönmez. Şunu bilirdimki ben görevimi yaptım. Önümüzde Kayserispor maçı var. Daha sonra Kocaelispor İstanbula gelecek. Kayserispor maçı allah muhafaza. Derbilere gelince de. Galatasarayla Ali Samiyende. Beşiktaşla İnönü’de. Trabzonsporla ligin en son maçı Trabzonda. Uzun yıllar sonra derbilerden bu kadar şüpheliyim Aragones’ten dolayı maçın favorisi Galatasaray olacak. Belki Beşiktaş’ı yenebilirsin. Trabzonu bu halinle yenemezsin. Bırak bari Trabzonspor şampiyon olsun.

Futbolcular açısından baktığımızda ise oyuncular Trabzonspor maçında eveleyip geveleyecek. Şampiyonluk şansı da biter. Seneye daha iyi kadrolar kurulur. Seneye de hayal kırıklığı olunca ne diyecekler?.

Onun için Fenerbahçe’nin şampiyon olabilmesi için Aragonesin değişmesi şart. Futbolcular da antranörle ilişkileri düzelmesi gerekir.

Son sözüm de hakemlere. Geçen hafta Sivasspor ile Eskişehirspor arasında oynanan maçta Eskişehirsporun penaltısı verilmedi. Maçın kaderiyle oynandı. O penaltıyı verme cesaretinde bulunsa puan farkı 3’e inebilirdi. Eğer bugün Fenerbahçe Sivasspor’u yenebilirse tabi.

NOT: Sivasspor- Eskişehirspor maçının hakemi Süleyman Abay , Erman Toroğlu tarafından eleştirilip ''bundan hakem olmaz'' demişti. ''Yol yakınken dönsün'' demişti. Erman Toroğluna katılıyorum.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..