Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

21 Ekim '12

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçeli olmak

Fenerbahçeli olmak
 

Ben eski bir futbolcuyum

Bu mereti adam gibi oynadım,

Beş parasız ödenmeyen icralık senetler karşılığı

Yağmur demedim çamur demedim

Bir lokma ekmek ve beş adet siyah zeytinle de maça çıktım.

Ter akıttım yüzlerce golüm var…

Krallarına çalım attım bellerini kırdım

Unuttum her şeyi mazide kaldılar,

Ama ben taraftarım,

Yenildiğinde hatta beraber kaldığın da

Hüzünlenen

Yumruğunu kaldıran

Sarı lacivert renklere bürünen

Ter akıtan

Çile çeken gönül veren

Hatta kanını akıtan

Gerekirse canını vermeye ilk aday

Fenerbahçe taraftarıyım ben,

Aşığım…

Şikâyetim mi var? Hayır

Efsanelerin çocuğuyum,

Yenilmez armadaların hayranıyım.

Yenilmedik mi? Çok

Berabere kalmadık mı? Çok

Elenmedik mi? Çok

Hiç sesimiz çıkmadı

Üzüldük içimize attık

Dışlandık görmezden geldik

Alaya alındık güldük geçtik

Ama bu kulübü böylesine aciz gülünç

Duruma gelmesine hiç rastlamadık

Kim gelirse gelsin

İzin vermedik vermediler de…

Kafanızı kaldırın artık

Dünyanın en büyük kulüplerinden

Birinden bahsediyoruz

Bahçelievler gençlikten değil…

Berabere sevinir olduk.

Birilerince(?)

Spor değil skor taraftarı yapıldık

Yok ya sizin babanızın niyeti bile

Yokken ben Fenerbahçeli

Sapına kadar Fener taraftarıydım.

Bana ne Başkandan

Bana ne Kocaman’dan ondan bundan.

Evet,  en zorunu seçtim

Fenerbahçe taraftarı olmak çok zordur

Galatasaraylı Trabzonlu Adanasporlu olabilirsiniz

Ama Fener taraftarı olmak zordur.

Her maçımız da yüreğimiz onun için çarpar

Her takım Feneri yenmeye oynar

Dişini tırnağına takar, taksın

Ama biz maçı 94 de bile alacağımıza inanırız.

Bir gol atar ikinciyi,  ikinciyi atar üçüncüyü isteriz

Çünkü bunu yapar yaptı bugüne kadar.

Şimdi mideme kramplar giriyor

Kedinin fareyle oynadıkları gibi oynuyorlar sahada

Rakip taraftarları “oley “çekiyor gülüyorlar

Utanıyorum, kızıyorum tepem atıyor

Sizin atmıyorsa yazıklar olsun…

Herkes takımın yazar

Bende “Yazarım” ama yalakalık yaparak değil

Yerden yere vurarak da değil

Ama taraftarım ben Fenerli taraftar

Hatalarını söylemeyeyim mi?

Görmezden mi gelelim takıma olan ihanetleri

Hangimizin umudu var

Maçın bitmesine bir saniye kala yenilmeyeceğine ilişkin,

Son dakika da gol, goller atabileceğimize…

Onu eleştirme bunu eleştirme

Başkana laf söyleme

Kocamana takılma

Dinozor muyum ben takımı hep öveceğim…

Yalakalar yaranmaya çalışır,

Benim eyvallahım yok kimselere niye; Çünkü

Ben sapına kadar FENERBAHÇELİYİM

Taraftarım taraftar…

Herkes tüm gerçek Fenerbahçeliler gibi…

İster dünyanın en büyük tesislerini kurun

İster dünyanın en ünlü futbolcularını teknik adamlarını getirin

Değişmez ben takımın galibiyetinden başka

Başarılarından başka hiçbir şey istemem…

Alın size birkaç gerçek;

Tesadüfen elenen şampiyon mu olur,

Üçüncü lig takımına yenilir kupa hayal olur

Uefa kupası almışların ağzına sakız olur,

Rakiplerin beş attığına mağlup olur,

Öyle böyle değil resmen rezil rüsva olarak…

Sus sesini çıkarma

Spor değil skor taraftarısın sen

Öyle mi yemezler…

Küçük takımlar konuşur

Fenerbahçe büyür çünkü hala anlamadınız mı?

Fenerbahçe şampiyon olur

Oluş biçimine bile kızılır

Eğer bileğinin hakkı ile almamışsa tesadüfen almışsa

Veya son yıllardaki gibi

Söylentilerin suçlamaların ışığında ise…

Alışkın değiliz biz siz de alışmayın.

Fenerbahçeli olmak ayrıcalıktır

Fenerbahçeli olmak ömürdür

Fenerbahçeli olmak onurdur

Fenerbahçeli olmak mutluluktur

Fenerbahçeli olmak sevgidir aşktır

Amma velakin

Fenerbahçeli olmak

Susmak hele hele korkmak asla değildir…

Bunları her babayiğit tadamaz,

Anlayamaz söyleyemez…

Siz söyleyenlere değil

Söylemeyenlere bir bakın ve görün

Olmaz mı?

Fenerbahçeli olmak ZORDUR arkadaşlar

Z O R!!!

İyi pazarlar

Erdoğan Özgenç

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..