Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '07

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçeli olmak

Fenerbahçeli olmak ne güzel bir ayrıcalık.

Bu sene sırf Tümer Metin yüzünden bütün bir seneyi Fenerbahçe'yi gerçek anlamda destekleyemeyerek geçirdim. Çünkü hiç bir maçına gitmedim, hiç bir lisanslı ürününü almadım. Hatta maçları televizyondan bile nadiren seyrettim.

Sezon başında Tümer'in henüz Fenerbahçe'ye gelmesi konuşulmadan önce, Tümer askerliği ile ilgili bir takım talihsiz açıklamalar yaptı. Ben de çok kızdığımdan bunu eşimle de paylaştım.

Daha sonra Tümer Fenerbahçe ile anlaştı. Futbolculuğu hakkında en ufak birşey söyleyemem. Her ne kadar oynamak için büyük maçları tercih etse de, iyi futbolcu. Ben de kendi kendime söz verdim. Bu yönetim 100. yılına böyle açıklamalar yapan bir futbolcuyla girmek istiyorsa ben de kurumsal destek vermeyecektim.

Vermedim de, ama nasıl maçlarda içim içimi yedi, nasıl içimden sevindim anlatamam. Sonunda da şampiyon olduk. Şimdi canım nasıl İstanbul'a gitmek istiyor.

Şampiyonluk kutlamalarında geçen senekiler gibi çılgınlar gibi alkışlamak, sırf o ambiansın içinde olmak istiyorum.

 
Toplam blog
: 7
: 1273
Kayıt tarihi
: 19.08.06
 
 

Eskişehir'deyim.  Makinalardan nefret eden bir makina mühendisiyim :) ..