Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ferdi, bugün senin günün olsun...

Merhaba Ferdi,

Arkadaşlardan gelen mail üzerine senin için hazırlanan çorbaya biraz tuz eklemek istedim. Sen bizim geleceğimiz, yurdumuzu emanet edeceğimiz genç neslimizsin bir bireyisin... Her ne kadar gidememiş olsanda üniversiteyi kazandığını duydum. Azmin çok güzel. Birçok gencimiz geleceği için bu savaşı verirken anlıyoruz ki Hayat hep kaybetmek değildir. Umarım hayat savaşında da hep kazanırsın. Ailen ve tüm insanlığı içinde filiz veren Türk milletinin senin için el ele sonuna kadar mücadele edeceğini hiç unutma.

Bende bir anneyim. Bizlerde gelecek zamanın bizlere ne getireceğini bilmiyoruz. Ama her yaşama sarılan insan, her sevgi tomurcuğu büyüdükçe içimizdeki mutluluk bir damla gözyaşı olarak yanaklarımızdan süzülüyor. En kısa zamanda senin sağlığına kavuşup bizlerin içinde bu mutluluk dalgalarını çoşturmanı ümit ediyorum.

Tüm ailene ve sana sağlıklı, mutlu ve huzurlu günler diliyorum. Gelecek günler sana artık hep mutluluk getirsin...

 
Toplam blog
: 14
: 987
Kayıt tarihi
: 07.11.06
 
 

Merhaba, ben İrem. 1975 Mersin doğumluyum. 2003 yılında hayatıma giren güzeller güzeli bir kızım var..