Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

06 Aralık '06

 
Kategori
Dostluk
 

Ferdi, canım dayan lütfen

Ferdi, canım dayan lütfen
 

Ferdi canım benim, umarım bu yazıları toplayıp sana yollamayı başarabiliriz. Neden biliyor musun? Bu istemeyerek içinde bulunduğun durum, rahatsızlığını yenmek için sadece ve sadece kendine ihtiyacın var. Seni ayakta tutmak da bizim görevimiz :))) Bu ne demek biliyor musun? Şu an binlerce kişi evet binlerce kişi seni düşünüyor ve sesli olmasa bile sana bunu duyuramasa bile yürekten sana ulaşmaya çalışıyor. Umarım bizi birazcık bile olsa hissedebilirsin.

Yazılarılarla sana güç verme çabamızı geri çevirme olur mu? Sen kendine ne kadar güvenir bu hastalığı yeneceğine ne kadar inanırsan hastalık senin karşında bir o kadar güçsüzleşecek. Şimdiden başladı bile güç kaybetmeye. Çünkü daha ,önce sadece sana karşı güç gösteriyordu, ama şimdi sen ve senin yanındaki binlerce Milliyet Blogcusuna karşı dayanmak zorunda. Ve ben canı yürekten inanıyorum ki buna gücü yetmeyecek. Sen ve biz buna izin vermeyeceğiz. Ve en kısa zamanda sen bizim en neşeli yazarlarımızdan biri olarak geleceksin aramıza.

Ben biraz uzaktan olmakla birlikte sana ve ailene bir annenin yüreğinde yaşatabileceği duyguların en güzeli anne sevgisiyle dualarımı yolluyorum. Bir anne olarak anneciğine umutlarımı yolluyorum. Ama en önemlisi sana kocaman sarılıp güzel yüzünden öpüyorum. Sakın umutsuzluğa kapılma. Benim yolladığım umutlar azalmaya başlayınca sırada binlercesi var unutma. Ve biz senin için seninle buradayız. Bir an önce iyileşmen Allahtan en büyük dileğim canım benim.

Sevgilerimle

Danimarkadan ablan Beyhan.

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..