Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '06

 
Kategori
Sağlık
 

Ferdi kadar şanslı olmayabilir...

Ferdi kadar şanslı olmayabilir...
 

Ferdi 22 yaşında... Ferdi birçok şey yaşadı aslında bizim gibi ondan daha çok şey yaşamışlar için az gelse de... Ama gerçekten de az... Çünkü Ferdi henüz gerçek aşkı tatmadı, kariyer yapmadı, baba olmadı... Biz bunun için savaştık haftalarca ve sonuç aldık.

Şimdi size bir link vereceğim. Bu linki tıklayın, gözatın. Yazının kalanına ondan sonra devam edin...

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=15197

Baktınız mı? Eğer benim gibi yazıyı bitirince bakarımcılardansanız durun. Lütfen önce ona bakın...

Gördünüz mü? Ne kadar güzel bir çocuk değil mi? Tahmin ettiğiniz gibi kanserle boğuşuyor. Adı Eray. 3 yaşında. Benim kızımla yaşıt. Birçoğumuzun çocuğu var, değil mi? Düşünsenize, birgün olmasalar... Bırakıp gitseler... Birgün... Birgün üzerine toprak atmak zorunda kalsanız canınızdan daha değerli o varlığın... Nasıl hissedersiniz?

Ben sadece o resimlerin akışını seyrederken gözyaşlarına boğuldum. Ben sadece bu fikrin düşüncesini tahmin etmeye çalışırken bu hale geldim... Ya onlar? O anne, o baba... O gururlu insanlar... Paraya en çok ihtiyaçları olduğu bu zamanda, bu dediklerime en yakın oldukları anda, şu anda... Ben bu yazıyı yazarken uyuyabiliyorlar mı acaba? Ya nefesi durursa... Ya fenalaşırsa... Ya... Ya ölürse... Bu korkuyla 24 saat yaşayan bir anne baba olmak, hiç düşündünüz mü nasıl bir şeydir?

Tıpkı Ferdi gibi, o güzel yavru için de para gerekiyor. İtiraf ediyorum, Deniz afişe etmeseydi hiç demezdim ya, biryardimeli.bz.tc benim fikrim, benim projem... Ama ne için? Bir hayat kurtarmak için, bir cana can katmak için... Site şimdi misyonunu yerine getirdi... mi acaba? Ferdi için evet, peki ya bu güzel yavruda değil mi sıra? Bu güzel yavru için de birşeyler yapılamaz mı? % 20 yaşama şansı olan bir yavrunuz olsaydı, ne yapardınız?

Ayda 2000 YTL hastane ve ilaç masrafı var bu yavrunun. Acımasız bir evsahipleri var, evden atılmışlar. İşin daha da acıtan ve gözleri yaşartan yanı, bu baba elinde bu imkan varken BANA YARDIM EDİN diyemiyor. Belli ki onuruyla, gururuyla yaşamış milyonlarca vatandaşımızdan biri. Siz, çocuğunuz böylesine hastayken Ferdi için haykırdığınız gibi haykırabilir miydiniz, para verin, para lazım diye? Hayır diyorsunuz, değil mi? İşte, o da yapamıyor. O da haykıramıyor.

Bizler burada Ferdi' nin çığlığı olduk. Neden bu güzel yavrunun da çığlığı olmayalım ki? İkbal' imiz var bizim, Açelya' mız var, Milliyet' imiz var, herşeyden öte kalemimiz var...

Bugün Ferdi için 5000 YTL bağışta bulunmak isteyen bir hanım vardı; yavrusunu kansere kurban vermiş. Bari diğer ana- babaların canı yanmasın diye çırpınan... Bizim böyle vatandaşlarımız var. En azından bu yazıyı okuyabiliyorsanız, bir bilgisayarınızın olabildiği bir geliriniz var, ne bileyim, internet cafeye verebilecek liralarımız var...

Her ay bu yavru için 2000 kişi sadece 1 ytl yatırsa bile bu çocuğun aylık masrafı çıkartılabilinir. Lütfen, şimdi ben sizlerden bir kez daha yüreğinizi ortaya koymanızı istiyorum. Bir annenin bir babanın daha yüreğine evlat acısının düşmesini önleyebilmek için yardım istiyorum. Ben onlara mesaj attım ama cevabı ne zaman gelir, bilmiyorum. Ancak bu yavrumuzun, bu Allah hediyesinin ne kadar dayanabileceği belli değil; bu yüzden cevabı beklemeden yazıyorum. Amacım sizlerin takdirini almak değil, yardımlarınızı almak. Bana yorum yazmayı düşünen herkesten rica ediyorum. Bana yorum yazmayın. O sayfaya gidin ve epakyardıma mesaj atın, hesap numarasını öğrenin ve en kısa zamanda örgütlenelim, bu yavru için, bu ana- baba için birşeyler yapalım. Size çok güveniyorum. Ve ikinci defa size çok güvenmek ve bu güvenimin boşa çıkmamasını yürekten diliyorum. O baba bizim blog kardeşimiz, haydi, yine yeniden elele verelim...

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..