Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '06

 
Kategori
Dostluk
 

Ferdi'nin günlüğü...

Ferdi'nin günlüğü...
 

6.12.2006

6 Aralık onun günü. Bizim günümüz. Hayallerin, umutların olduğu çok büyük bir gün. Aslında bu yazıda teşekkürü hak eden bir isim var. Kanal D televizyonundan ulaştığım ve bitmek bilmeyen telefonlarıma rağmen büyük bir sabırla, canla başla adaşı Ferdi’yi kurtarmak için bütün imkânlarını önüme seren FERDİ AYDIN. Bana bu dünyada gerçekten yüreği temiz, iyi insanların olduğunu tekrar hatırlatan biri o. O olmasaydı Ferdi’yi kurtarma umudumuz olmayacaktı. Esra Ceyhan’a ulaşma imkânım olmayacaktı.

Aslında ulaşmak istediğim insan farklıydı. Şu an ismini vermem doğru olmaz. Ama onlar hiç ilgilenmeyince ben tekrar Ferdi Bey’e geri döndüm. O da sağ olsun beni başından savmadı. O zaman başka birinden yardım isteyelim dedi. Artık bu mesele onunda meselesi olmuştu çünkü…

Esra Ceyhan’ın sanıyorum asistanı olan biriyle konuştum. Alev Hanım kim olduğumla bile ilgilenmeden hemen Ferdi’nin bilgilerini aldı benden. Burada önemli olan ben değildim çünkü. Cep telefonumu aldı. Cep telefonunu verdi. Ve büyük bir nezaketle “Size dönmeye çalışacağım ama burada çok yoğun çalışıyoruz vaktim olmayabilir. Ama lütfen siz beni arayın dönemezsem. Kusura bakmayın” dedi. Bu konuşmadan sonra kendime dedim ki “Kurtulacak. Çünkü şu ana kadar konuştuğum insanlar yüreği çok büyük olan insanlar.”

7.12.2006

Bugün Alev Hanım’ı aradım tekrar. 1 haftalık programlar halinde hazırlanıyormuş programları. Bu hafta içinde konuşup alacağız mutlaka dedi. Ayrıca eşi Tgrt haberdeymiş. Ona da haber vermiş. Onlar da üzerine gideceklermiş.

Ayrıca bugün Seda Sayan’ın asistanına da ulaşabildim. Benden bilgilerini aldı Ferdi’nin. Yalvardım resmen. Zamanımız azalıyor lütfen yardım edin diye. Bakalım haber gelecek oradan da inşallah.

Herkesin asistanıyla görüştüğümden bugün bende kendimi Ferdi’nin asistanı ilan ettim. Hatta Ferdi’nin ailesinden Bilge Deniz Hanım ile konuşup bunun onayını aldım. Zamanımız az ama mücadelemiz büyük. Bugün bir kat daha umutluyum.

8.12.2006

Mücadeleyi bırakmayacağım. Alev hanımla konuştum tekrar. Size çok mahcup durumda kaldım arayamadım ama inanın ilgileniyorum dedi. Tgrt ye haber vermiş. Numaralarımı bırakmış. Cep telefonumu yanımdan ayırmadan sürekli ekrana bakar durumdayım. Esra Ceyhan’la ancak bugün konuşabileceklermiş. Hala umutluyum. Seda Hanım’a da bugün iletmişler. Yarına kadar olumlu ya da olumsuz size geri döneceğiz mutlaka dedi. Cep telefonum yanımda. Bekliyorum…

Birbirini tanımadan Ferdi için tek yürek olan bütün herkese teşekkür ederim. Gelişmeleri yazmaya devam edeceğim...

http://biryardimeli.bz.tc/

 
Toplam blog
: 47
: 2023
Kayıt tarihi
: 29.07.06
 
 

Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuarı “Piyano” ve “Kompozisyon ve Orkestra Şefliği” ..