Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ferdi'ye delikanını geri verelim...

Gencecik bir can... Deli kan...
Deli kan olması gereken zaman da
El etek çekmekte hayattan...
İzin vermeyin buna... İzin vermeyelim...

Uzun uzadıya yazmak istiyorum ama benim annem de bu hafta içinde ciddi bir ameliyat geçireceği için odaklanamıyorum bir türlü. Yine de "hiç bir cümle kurmamaktan daha iyidir" dedim birkaç satır yazmak Ferdi için.

Böyle zamanlarda hep bir melek olmak istiyorum... Sihirli bir değnekle herşeyi iyi yapan peri kızı olmak istiyorum. Kanatlarımın altına alıp Ferdi'yi bu illetten kurtarmak istiyorum. Ya da sihirli değneğimle ona dokunup şimdiye kadar yaşadığı ne kadar kötü şey varsa bir daha hatırlamayacağı şekilde unutturmak istiyorum ona.

Oysa... Sadece istemekle olmuyor... Hayat masallarda ki gibi değil oysa ki... Onun için şu an çok daha gerçekçi çözümlere ihtiyacımız var...

Hadi! Hep birlikte, el ele Ferdi' ye deli kanını geri verelim...

 
Toplam blog
: 5
: 656
Kayıt tarihi
: 26.11.06
 
 

İstanbul'dayım, finans sektöründeyim... Sırlarım var paylaşmak istediğim... Kendi sırlarım... Öğrend..