Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '06

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Ferdi'ye mektup yazmayacağım!

Ferdi'ye mektup yazmayacağım!
 

Mesaj kutuma düştü Deniz'in sözleri. Ferdi için 6 Aralık mektup günü olsun diyor. Anlamadım ilk önce ne demek istediğini, keşke de anlamasaydım, Deniz böyle bir durumu anlatmak zorunda kalmasaydı ve bu yazı hiç yazılmasaydı.

Yok Deniz, kusura bakma. Ferdi için mektup yazmayacağım. Biliyorum ki Ferdi kendi mektuplarını yazacak, Ferdi daha ne mektuplar alacak. Daha bir sürü aşk mektubu alacak sevdiği kızdan, daha bir sürü mektup alacak babasından ve gün gelecek kendi boyunu geçmiş, kendi gibi güzel çocuklarından.

Yok Deniz, kusura bakma. Ferdi'ye mektup yazmayacağım. Benim derdim onunla değil çünkü. Benim sözüm kendine kanlı bir isim bulup onun bedenine sızmaya kalkana. Adın bu kez de neyse ne. Hey sana söylüyorum "ölüm". Ferdi'yi yalnız yakaladığını sanma. Sana verilecek "Ferdi'miz" yok, başka kapıya!

Yok Deniz, kusura bakma. Ferdi’ye mektup yazmayacağım. İnanıyorum ki bu yazıyı okuyan hiç kimse de yazmayacak. Çünkü yapılması gereken şey başka...

Bilgi için: http://biryardimeli.bz.tc/

 
Toplam blog
: 34
: 1630
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Merhaba, Yazmak kimimiz için kendini ifade etme biçimi, kimimiz için ekmek kapısı, kimimiz içinse öy..