Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '15

 
Kategori
Ev / Bahçe
 

Ferforje ve sanat

Yaklaşık olarak 3 ay önce bir ev satın aldım. Evimizi çok beğenerek aldım. Ancak kodda yer alması nedeniyle, bir pencereye ferforje yaptırmam gerekiyor. Aslında görünüm olarak internetten gördüğüm kadarıyla birçok ferforje çeşidi var. Özellikle birer sanat harikası olanları bile gördüm.

Bizim oturduğumuz bina dış görünüm anlamında modern bir yapı tarzına sahip. Dış görünümü bozmayacak bir demir yaptırmam gerekiyor. Özellikle bu konuda dikkatli olmam gerekiyor.

İnternette gördüğüm genel anlamda ferforjelerin birçok yerde uygulandığını gördüm. İnsan ister istemez keşke benim de müstakil bir evim ve bahçem olsaydı diye içinden geçirmiyor değil. O estetik bahçe demir ve kapılar, çiçeklikler hakikaten çok estetik duruyor. Yine evin avlusu için masa ve sandalyeler harika olurdu.

Aslında şöyle bir düşünecek olursak ferforjeler kendilerine özgü estetik  görünümleriyle  insana bir başka mutluluk ve güven hissi veriyor.

http://www.ferforjeferforje.com

 
Toplam blog
: 20
: 2246
Kayıt tarihi
: 09.01.13
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesinden mezunum. İlgi alanlarımın başında bilgisa..