Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '08

 
Kategori
Mizah
 

Ferhat ile Şirin'in cep muhabbeti

Ferhat ile Şirin'in cep muhabbeti
 

-Pilili, piiilliiiiiii..!

-Alo Ferhat!?

-Buyrun hanfendi!

-Aşkım benim ben, Şirin, sesimi alamadın mı yiğidim!?

-Ah canım Şirinim benim, uğruna dağları deldiğim, biraz kuytudayım da cebim parazit yapıyor…

-Üf ya azcık sırta gelsene akıllım, iyi çeken yere!

-Tamam canım, şimdi iyi değil mi?

-İyi aşkım iyi, ee nasıl gidiyor inşaat?

- Vallaha az kaldı, pek yakında Amasya’ya suyu getirip alacağım seni…

-Çok yorma kendini, terleme canım, cereyanda kalma Ferhatım, tamam mı?

- Tamam canım, arkamdan havluyu bile eksik etmiyorum. Seni çok özledim ne zaman buluşacağız?

- Ben de çok özledim ama biliyorsun aşkım ablam Banu Mehmene Sultan cadısı saraya kilitledi beni, burnumu bile çıkartamıyorum buradan.

- Bilmem mi canım benimki de muhabbet olsun işte. Şirin kontörüm kalmadı, biraz daha atsana, senin tuzun kuru nasıl olsa…

- Üf yaa Ferhat başka biri mi var yoksa!? Daha dün 300 kontör atmıştım!?

- Gıcıklık etme aşkım, yeni parçalardan yükledim biraz oraya gitti galiba…

-İyi tamam canım birden şey zannetmiştim!.. Eee ne zaman bitiyor su kanalı, çok uzattın ama!?

- Aşkım sen beni ekskavatör mü sandın, bir başına anca bu kadar delebildim dağları. DSİ bile hiçbir projede bu kadar rantabl olmamıştır.

- Anladık be köpürme hemen. Ferhat be ya, bu cadı ablamdan korkuyorum ben. Bu iş bitince yine bişi icat eder kavuşmayalım diye. Ne bileyim termik santral neyin yapmanı isterse ne yaparız biz!?

- Yok ebesinin hörekesi, anam dinim gevredi zeten Allahın dağlarında, şerefsizim yakarım Amasya’yı!..

- Kızma be civanım benimki de varsayım işte!

- Yerim senin varsayımını tepemi attırma akşam, akşam!

- Ferhatım ya bilsen ne oldu?

- Ne oldu kız? Parti mi kapatıldı yine?

- Yok be ya, ben kapandım!

- Nasıl yani, kim, nasıl kapadı?

- Cadı ablam türbansız sarayda bilem dolaşmayacaksın dedi.

- Çene altından mı bağla dedi?

- Evet canım. Birde dedi ki eğer saçının bir telini görürsem sırada çarşaf var! Sen ne diyorsun bu işe?

-Vallahi Şirinim bayındırlık konularına odaklanmışken bu tür şeyleri düşünmek anlamsız geliyor bana. Tarafların geriye birer adım atmasıyla çözümlenir diye düşünüyorum bu konu. Hem gündemi böyle afaki şeylerle doldurmanın anlamı yok.

- Pardon Ferhatım cebi kapamak zorundayım.

- Neden, daha kaç kontör yaktık ki?

- Kahretsin nöbetçiler geliyor, öptüm, bayyy… Uygun olunca çağrı bırakırım…

-Ok sevgilim…

 
Toplam blog
: 70
: 734
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Bir şirketin H.İlişkiler sorumlusuyum. Gündeme mizahi pencereden bakmak ve ürettiklerimi paylaşmak i..