Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

1983 yılında Üsküdar da doğmuşum. Yüksek okul muhasebe bölümünü bitirdikten sonra okula dışarıdan devam ederek işletme fakültesinden mezun oldum. İstanbul da yaşamayı ve ara sıra uzaklaşıp tekrar özlemeyi çok severim. Hobilerim arasında kitap okumak, sinemaya gitmek, şiir yazmak, otomobil, mizah, spor gibi her Türk insanın sa..

Devamı
 
 

Yazdığım Kategoriler

 
İdam cezası geri gelmeli mi?

Eşi, çoluğu çocuğu hunharca katledilmiş bir babaya sormak lazım kimi zaman? Kimi zaman da evladının sarılacak bir bedenini bile bulamayan şehit annesine. Ben karşıyım diyenlerin kanamamış yüreklerine sormamak lazım. Caniliği alışkanlık yapmış merhametsizler için var olmalı idam. Ufacık çocuklara taciz tecavüz ederken yüzünden hayanın ve pişmanlığın p sini taşımayanlar için var olmalı idam.

30 Kasım 2012 17:20
‘Muhteşem Yüzyıl’, muhteşem saçmalıklar

Aşkı memnuya ne zaman baksam ( kanal gezerken görsem) bihter banyodan çıkmış saçlarını kuruluyor oluyordu. Bunu da ne zaman görsem "hazırlan halvet var" lafını duyuyorum. Yakında abicim behlülüde diziye sokarlarsa şaşırma. Bu ne iştir yahu. "Sefere gidiyor geliyoruz sarayda habire nüfus artıyor ! "

28 Şubat 2011 18:39
Stand Up komedi yapmak ister misiniz?

Öncelikle tebrik ediyorum ki, insanların çinçe öğrenmeyi hayal etmekte bile zorlandığı bir alanda o insanlara onların dilinde hemde stand up yapmak hayallerin ötesinde birşey. Biz türkler çin dendiğinde 1 TL lik eşyalar ve atasözlerini hatırlarız. Tabi ki birde mütahitlik harikası Çin seddini. Hocam kısaca bir kaç ay içinde kendi stand up ını yapma niyetini hayal olmaktan çıkarmak üzere olan biriyim. Baktım Lisede güldürdük, üniversitede güldürdük, işyerinde güldürdük daldık tiyatroya.. Sağolsun hocalarımda potansiyel olduğunu her defasında söyledi sahne tozuda yutunca o içimdeki doğaçlama fırtınasını stand up ile birleştirmeye karar verdim. Ama korkuyorum. Neden bilmem ama sahneye alışık olan ben bile bi endişe duyuyorum. Ve ince tüyoların sizin gibi insanlarda olduğunu biliyorum. Bu konuda uygun bulursanız mailleşmek isterim. mesele düşünüyorum da, iş kafadan koparmakta mı.. nasıl başlarsa öylemi gider ? bekliyorum selamlar.. feritgul@bepas.com.tr

16 Şubat 2011 17:45
 
Toplam blog
: 18
Toplam yorum
: 379
Toplam mesaj
: 81
Ort. okunma sayısı
: 861
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster