Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '20

 
Kategori
Dostluk
 

FERNANDO...

 

 

PERİ TOZLARI....

Belirgin Soğuk kalan sesizlik korkularla birlikte acı yaşam hıç kırıkları gidiyor içime doğru, Kahverengime koştum göz yaşlarım ona ulaştıkça çatladı ve orada kirlendim yine orada arındım Kusursuz yön bulmak, cennet simgelerini silenler buldum onlar tarlada açılmış güneş çiceklerini öğreti

Depresyonda olup olmadığımdan emin değilim. Yani mutsuz değilim. Ama mutlu da değilim. Gün içerisinde espriler yapıp gülebiliyorum. Fakat bazı geceler yalnız kaldığımda nasıl hissedildiğini unutuyorum. Zamanla aram pek iyi değildir. Bunun dışında kendimi şanslı sayıyorum.Yalnız kalmakla ilgili bir sorunum yok. Sadece nefesim sevdiğim birinin yakınlarda olması beni rahatlatır. Bencilce bir şey bilmiyorum. Ama birbirimize ihtiyacımız olduğunu hissediyorum ve bunu değerli buluyorum. Zaman nefes almakla geçen günler değil,birinin aklında olmakla ilgili biraz. Hayatın kronometresini sen değil senin yanındaki tutuyor..anladım. Biliyor musun artık hayal etmek istiyorum senin yüzündeki sesi yüzünü görmek. Delirdim galiba biraz, sağa sola arkama bakıyorum sanki bi anda karşıma çıkacakmışsın umuduna kapılıyorum. Elimi tuttuğunda, saçlarımı karıştırdığında o utungaç yüz ifademi getirmeye çalışıyorum aklıma. Seni ne zaman düşünsem kendime zarar mı veriyorum bilmiyorum. Ama bu hisse alıştım galiba acıtmıyor artık. Vakit geldiğinde hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçerken ben yine düşleyeceğim. Senin kokunu aklımda çizemediğim gülüşlerini bilinç altımdan çıkan sesini yani seni düşleyeceğim biliyorum. Beni tekrar düş kurmaya hayellere kavuşturduğun için sana teşekkür ederim. Benim için çok değerlisin.  Aşk ve sevgiyi yenik bıraktırıp doruktaki gerçek anlamı ortaya çıkarmama sebep oldun. Oysa ben aşka sevgiye inanandım. Onlarsız nefes alınmayaçak sanırdım. Bilmem belki aşkla sevgiyi aşıp o dorukdaki yere ulaşmak gerekiyordu.. Evet bende seni  o doruktaki kimsenin ulaşamadığı oraya yerleştirdim. Ruh güçümü kuvvetlendirdin. Senin gibi bir insanın yaşadığını söyleseler inanmazdım. İyi ki sen çıktın karşıma,

Bana öğrettiğin her kelimeyi doğru kullanıcam. Biliyorum sen hiç değişmiyeçeksin ve hiç bir değişkenliği kabul etmiyeceksin sen sensin. Yoktu böyle birşey, şimdi sen varsın.

Ben kadar

Sen kadar,

Toprağın taşıdığı kadar

Kendimle seni kaybettim,

AN

Gidersen öksüz kalır bağlarım,

Kırmızı şaraplarım,

uzanıpta aldığım narlarım

Seni suya anlatırken,

dertleştiğim şiirlerim,

Yere düşen yıldızlarım

Elimde tutamadığım uçan balonlarım

ben kadar çektiğim sızılarım,

sen kadar çektiğim susuzluklarım...

Bu  düşüncelere el sallama vakti  çok olmuş geçeli,

Ne kadar yorucu geliyor şimdi..

 

Birgül Ekim

 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..