Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ferrari'si olmayan bilge

Ferrari'si olmayan bilge
 

Ferrarisi'ni satan bilge'yi okurken tanıştım MilliyetBlog'la, tarih; 24.06.2006. Çok daha önce üye olmuştum milliyet.com'a.Blog yazma davet maillerini ilk önce dikkate almadım. Ben kim, yazmak kimdi. Sonra gurmemiz sn.Mehmet Eren'in teşviki (dayatması)ile yazmaya başladım.

Ağabeyim Cafer (nur içinde yatsın, 15.06.2006 da başlayan hastane serüveni, 14.02.2007 de ebedi sonla bitti)ilik nakli olmak için hastaneye yeni yatmıştı(birçok blog arkadaşım bu hikayeyi bilir, çoğu ile bu süreçteki dayanışmada oluştu dostluğumuz). Sıkıntılarımın, üzüntülerimin biraz olsun benden uzaklaştığını hissettim yazarken. İyi geliyordu yazmak ruhuma, bedenime. Yazarken bazı takıldığım noktaları araştırırken daha önce bilmediğim birçok şeye de ulaşma fırsatım oldu. Türkiye'nin dört bir yanından yeni insanlarla tanıştım.Onların yazıları ile kendi ruhuma yeni bir renk, yeni bir ahenk geldi sanki.Günlük gazeteleri okuduktan sonra mutlaka MB sayfalarına girip bu dostlarımın son yazılarını okumak, onların yazılarından o yazıyı yazarken bulundukları hissi durumu anlayacak kadar dostluklarını görmek enfes bir duyguydu benim için.

Bir tane takma isim bulmam gerekiyordu ve aklıma nedense orjinal birşey gelmiyordu.O sırada okuduğum kitap aklıma geldi:Ferrari'sini satan bilge...Benim Ferrarim yoktu, bilgeliği de soyadım Aydın'dan yakıştırdım ve ilk yazılarım Ferrari'si olmayan bilge rumuzu ile yayınlandı.Gel gör ki sevgili gurmemiz sn.Mehmet Eren bu ismi pek beğenmedi ve aslımıza geri dönmek zorunda(!)kaldık.Fena da olmadı hani.

MB da kıdemli sayılacak kadar eskiyim anlayacağınız.Yazmaya devam ediyorum, hiçbir edebi ve kültürel iddiam yok.İleriki dönemlerde köşe yazarlığı ya da kitap yazma gibi bir düşüncem de yok.Yazmaktaki tek amacım yazmanın ruhuma kattığı dinginliği artırmak olmasıdır.Yazmak bir terapi gibi geliyor bana anlayacağınız.Okumak da öyle, nice arkadaşımın yazdıklarından müthiş keyif alıyorum.

DMC'de ve Eymir'deki MB birlikteliklerine katıldım.Yazılarından tanıdığım dostları kanlı canlı tanıma fırsatım oldu. Toplantıya gelmeseler de telefonla toplantıya dahil olan ablalarımı tanıdım. Onlara kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum(kendilerini bilirler). Eymir'e giderken de gelirken de dost taşıdık, dostluk taşıdık yanımızda. Bedenler uzakta olsa da dostluklar hep yakın kaldı bu sayede.

Ferdi Vatansever için elele verdik, MilliyetBlog hatıra ormanımız oldu. Akıncılar'daki kız öğrencilerin okuması için bir kampanya düzenledik(*).12 öğrencimize umut olduk. Sevindik, çoğaldık...

Bir yıl geçti ilk blog yazımın üzerinden, koca bir yıl... Artısı ile eksisi ile koooskaca bir yıl. Bilgelik derecesine erişemesem de bana çok şey öğreten, çok şeyi de alıp götüren bir yıl... Yeni konular, yeni yazılar bekliyor beni. İnsanın, aşkın, doğanın sevgisi ile örülmüş bir dünyada yaşama hevesi ile temeli atılacak yazılar var
sırada.

Sizlere çok teşekkür ederim sevgili dostlarım, sizlerle çoğaldım. Bir seccadenin motifinde, lacivert akşamlarda, bir durulukta, bir sedirin üstünde, asvatta, yolda, okyanusta, bir dilenci vapurunda, bir bankta gözlüklerimle kendimi buldum sayenizde...

Paylaşmak adına burada olan herkesle ve dostlarımla daha nice yıllara...

(*)Siz de bir kız çocuğunun eğitimi için birşeyler yapmak isterseniz lütfen okuyunuz:

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=45243

 
Toplam blog
: 242
: 1784
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

1970 doğumluyum.Karadenizin bir sahil şehrinden, hayatın güler yüzlü tarafına tutunmak için İstan..