Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '12

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
676
 

Ferrari'ye dokunamayacaksam fuara beni neden çağırırsın?

Ferrari'ye dokunamayacaksam fuara beni neden çağırırsın?
 

Oğlum Ferrari'ye bu kadar yaklaşabildi.Büyüyünce alacak inşallah.


Ülkemizde ve iklimizde yaşayamayan aslan,kaplan,fil,zebra ve bilimum hayvanatlar için özel yaşam alanları yaratılarak onları görmemiz sağlanır.Adı da bildiğimiz gibi hayvanat bahçesidir.Buradaki hayvanlara hem ziyaretçilerin sağlığı ve güvenliği,hem de hayvanların doğal yaşam dengelerinin bozulmaması anlamında yaklaşılmasına izin verilmez.

Günlerdir televizyon ve gazeteler başta olmak üzere yazılı ve görsel basın Autoshow 2012 tanıtımı yapıyor.Beylikdüzü Tüyap'a kadar uzayan metrobüs hattı,haftasonu olması,üniversite öğrencileri dahil tüm öğrenci ve çocuklara fuarın ücretsiz olması gibi etkenlerle birlikte Cumartesi günü için olağanüstü bir kalabalıkla birlikte Autoshow 2012'ye adım attık.

Aslında fuarlar konusunda şerbetliyim.Böyle bir manzarayla ve izdihamla karşılaşacağımı da tahmin etmiştim.Ama oğlumu kıramadım.Çok fazla reklam yapıldı ve oğlum da bazı araçları görmek için sabırsızlanıyordu.

Neyse,bir curcunayla içeri girdik.Bildik manzara yine karşımda.Ferrari standı bariyerlerle çevrili,standın içinde bir kaç elit müşteri yeni versiyonlarla ilgili bilgi alıyor.Güzel mankenler araç etrafında saatlerce ayakta kalmanın verdiği bıkkınlıkla salınıyor.Ama araca dokunamıyoruz.Oğlum da bombayı patlatıyor:"Ferrari'ye dokunamayacaksam fuara neden geldik?".

Hadi bakalım, buradan yak.

Sadece Ferrari'de değil,Bugatti,Porsche,Bentley;Maserati gibi lüks markaları sadece uzaktan izlemekle yetindi ziyaretçiler.Tıpkı hayvanat bahçesi gibi yani.

Ben de oğluma hak verdim.Bu modelleri bayilerinin camekanlarından zaten görüyoruz.Neden yaklaşıp dokunulmasına,incelenmesine izin verilmez anlamış değilim.Eskiden bazı markalar standlara üçer beşer kişilik grupları kısıtlı sürelerle alırlardı,neden şimdi böyle bir uygulama yapılmaz ki?Belki de bu uygulama haftasonu içindir,bilemem.Ama ben oğlumla bu fırsatı her zaman yakalayamam ki?

Fuarın amacı da zaten markaları modelleri yakından izlemek ,görmek değil mi?Her markanın bir ya da bir kaç konsept modeli sergileniyor.Bunların tasarım çalışmaları devam ettiği için uzaktan izlenmesini anlıyorum.Burada bir sıkıntı zaten yok.

(Mercedes gibi üst sınıf bir markanın üst sınıf araçlarını ziyaretçilerin incelemesine açmalarından dolayı ayrıca tebrik ediyorum.A Classe ve Citan'ı çok beğendim.Ancak izdihamdan fazla inceleyemedim.)

Bir de şu televizyonlarda Autoshow haberlerinde sürekli çıkan ve reklamını yapan, araç içini istediğiniz lüksle dayayıp döşeyen,akıllı cihazlarla araç içi koltuk ve üniteleri kumanda eden şirketin standında fotoğraf çekemedik.Nedeni hâlâ bu döşeme sistemlerinin tescillenmemesi imiş.Yahu teknoloji hırsızlığını anlarım da araç döşemenin tescillenmemesinden dolayı neden fotoğraf çekemem ki?Hadi araç içine almazsınız onu anlarım.Hanzolar(!) sistemlerinizi bozar,deri döşemelerinizi çizerler falan.Yahu sabah akşam televizyondasınız kardeşim.Ben aracın kapısında oğluma bir fotoğraf çektiremeyeceksem furara katılmayın o zaman.

Zaten bir daha da haftasonu fuara muara gelmem.Van minut.

İşte o kadar.

Not:Hafta içi bir gün yine gidip fuarın asıl yüzünü görmeye gideceğim.Değişik bir uygulama olursa onu da paylaşacağım.Sevgiler,saygılar.

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sevgili Aydın... Maşallah oğlan babasından yakışıklı. Öpüyorum onu. Bu yaşta dünyanın bir "Gerçeği" işle yüzleşmesi hem iyi olmuş hem de kötü... İnşallah "Büyüyünce" o arabaları ayağına kadar getirirler... Saygı ve sevgilerimle... Dip Not: Bana İstanbul adresini mesaj atarsan sevinirim...

İBRAHİM PEKBAY 
 04.11.2012 9:59
Cevap :
Düzgün bir insan olsun da Ferrari'lere uzaktan baksın önemli değil İbrahim abi.Adres ve telefonumu gönderdim.Saygılarımla.  04.11.2012 12:34
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 242
Toplam yorum
: 879
Toplam mesaj
: 196
Ort. okunma sayısı
: 1755
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

1970 doğumluyum.Karadenizin bir sahil şehrinden, hayatın güler yüzlü tarafına tutunmak için İstan..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster