Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '07

 
Kategori
Felsefe
 

Ferrarisini satan adamdan bilge mi olur?

Ferrarisini satan adamdan bilge mi olur?
 

—Konuşacaksın arkadaş doğru bildiğini savunacaksın.

— Ağzımı bile açmam, şimdiye kadar konuştum da ne oldu. Ne geçti elime? Hiç. Nerde taklacı varsa, dalkavuk varsa adam oldu. Ben oradan oraya itilip kakıldım. Ay sonunu nasıl getiriyorum biliyor musun sen? Benden 10 yıl sonra şirkete giren adamın altında çalışmak ne demek biliyor musun? Bilmiyorsun. Başıma ne geldiyse senin gibi adamların gazlamaları yüzünden geldi. Yok kendini ezdirmeyeceksin, toplumsal düşüneceksin, fikirlerini savunacaksın, Toplum bensel düşünüyor mu ya..Senin tuzun kuru tabii. Baban kurmuş şirketi seni koymuş başına. Bostan dört dönüm Osman yan gelmesinde ne yapsın.? İki kitap okuyup filozof kesiliyorsunuz.

— Değiştin sen kardeşim değiştin. Nerde benim haksızlık savaşçısı arkadaşım. Nerde benim cesur yüreğim, nerde benim yüreğinin götürdüğü yere gidenim?

— Filmin sonunda Cesur yüreğin kafasını kesmediler mi oğlum? Arkadaşları da seyretmedi mi? Yüreğinin götürdüğü yere giden dönüp dolaşıp kürkçü dükkânına dönmedi mi? Yok Aborjinler telepati kuruyormuş da, yok kırık bacak bir gecede iyileşiyormuş. Yam yam mıyım ulan ben. Boş vericen bu işleri. Sen bunları barlarda entelektüel takılan, karnı tok sırtı pek Hatunlara anlat.Gece de yatağa at.

— Yenildin demek, pes ettin sonunda. Bir hikaye var bilir misin “ Afrika’da her sabah bir aslan uyanır......

— Yerim aslanını da geyiğini de. Kim daha hızlı koşarsa koşsun kardeşim.Benim ayağım da ayakkabı yok.. Aha bak delik. Ben hadımım diyorum sen çoluk çocuk soruyorsun..

- Ne demiş büyük üstad Niche.?

Denizleri seviyorsan, dalgaları da seveceksin

Sevilmek istiyorsun, önce sevmeyi bileceksin

Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin...

—Arkadaş adam böyle demişte ne demeye yatırmışlar akıl hastanesine, Uçmayı mı becerememiş? Kı..nın üstüne mi düşememiş.

— Baydın bu gün beni, golf oynaya gidiyorum. Geliyor musun? Giderayak sana bir kitap önereyim Ferrarisini satan bilge okudun mu?

- Ferrarisini satan adamdan bilge mi olur lan... Tüp taktırsa neyse...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..