Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '09

 
Kategori
Sinema
 

Festivalden seçmeler

Festivalden seçmeler
 

Disco zamanı

Sabah, 09'da uyandım. Pazar, pazar ne yapıyorum ben derken, inanamadım. Yine hava muhteşem. Sürüklenerek evden kendimi attığım ilk an itibariyle iyi ki çıkmışım dedim.

Moda'da aylardır gittiğim yerdeki kız en sonunda ismimi sordu. Yaşasın dedim içimden, tam yaz geldi, kendimi açık havaya salacağım, kızımız beni tanıdı. :(

Saat 13:10'da tam yeni bir çay isteyecektim ki, filme 20 dakika olduğunu farkettim ve uçarak Reks'e vardım. Aaa, bir de ne göreyim, etraf çocuk kaynıyor. Yine de heyecanımı kaybetmedim. :)

Parti Tırtılları esasında bir tırtılın hayatından bir kesiti anlatıyor. Ama esasında kesit bizim kesitimiz. Sınıf farklılıkları nedeniyle nasıl biz bir üst grubumuz tarafından aşağılanıyorsak, tırtıllarımız da böcekler tarafından aşağılanıyor. En sevdiğim karakter TİTO, başrol oyuncusu BARRY arasındaki arkadaşlık bile kodlanmış. Biri çirkin ve beceriksiz diğeri ise yakışıklı ve becerikli. Tito, kendini çirkin hissettiğini söyleyince, arkadaşı Barry'nin cevabı sen şişman değilsin, vucudun kemikli oluyor. Cevap karşısında, yine bir toplumsal yalan ortaya çıkıyor. "Solucanların kemikleri olmaz ki!" Senin sorunun olmayınca yalan söylemek kolaydır. :(

Tabii, güzel gerçeklerde var. İsteyince herşeyin uyumlu olabileceği gerçeği, isteyince birşeyleri değiştirebilme gerçeği...

Kimler gitmeli: Animasyon film + müzik + gerçeklik karmasını izlemek isteyenler
Kimler gitmemeli: Çocuk seslerine katlanamayanlar

Parti Tırtılları hakkında:

Eğlence, renk cümbüşü ve en önemlisi, eşi benzeri olmayan disko müziği! Bu fıkır fıkır, heyecanlı bilgisayar animasyonunda, Solucan Barry o bildik disko ritmini canlandırıyor. Sıkıcı bir hayatı vardır, ta ki bir gün babası ona eski bir plak hediye edene dek. Mükemmel dans eden Barry, senede bir düzenlenen şarkı yarışmasına katılmak için bir grup kurmaya karar verir. Ancak hayat, tempo tutmak kadar kolay değildir. Barry ve arkadaşları bir gün, yem niyetine topraktaki yuvalarından koparılıp alınıverirler.

Son gösterim: 19 Nisan Cumartesi, 13:30, Reks Sineması


 
Toplam blog
: 11
: 610
Kayıt tarihi
: 02.02.09
 
 

1979 İstanbul doğumluyum ve halen İstanbul'da yaşamaktayım. Özel bir şirkette kurumsal pazarlama dep..