Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '11

 
Kategori
Edebiyat
 

Fetav'ı tebrikler

Fetav'ı tebrikler
 

Muğla'nın önemli ilçelerinden biri olan Fethiye, Sanat / Edebiyat çalışmaları ve bunlarla ilgili takdire değer haberleri duyunca sevinmemek elde edeğildir. Başta değerli öğretmen şair / araştırmacı yazar Ünal Şöhret Dirlik olmak üzere Fetihiye'nin adını Anadolu'ya onurla taşıyorlar. FETAV'da görev alan yazarlarımız hakkı ile ödül alıyorlar. Bunlardan Ünal Şöhret Dirlik, Celal Yargıcı, Birdal Can Tüfekçi, Dilek Dinçer eserleriyle tanıdığım insanlar ve değerli sanatçılardır. Şiirleri, kitapları, sanat ve kültürle ilgili çalışmaları göz dolduruyor. 

Bu kez Fethiye'den / FETAV komisyon üyeleri , 2010 yılı içinde özelikle Fethiye yerel basınındaki özgün çalışmalarıyla Muğla Gazeteciler Cemiyeti'nden ayrı ayrı beş ödülü almaya hak kazanmışlardır. Bu sevindirici bir haberdir. Bu sevindirici haberi siz değerli Milliyet Blog okurlarımızla burada paylaşmak istiyor ve ödül alan arkadaşlarınmızı gönülden tebrik ediyorum. Bu çalışkan ve üretken yazar arkadaşlarımızın başarılarının devamını diliyorum. Bu başarı alkışlanmalıdır. 

Bana ulaşan bu haberi aynen aşağıya alıyorum: 

 

Muğla Gazeteciler Cemiyeti’nin 2011 yılı basın ödülleri arasında FETAV Kültür Komisyonu üyeleri de beş ödül kazandılar. Kanal F kuruluşunun 23 ödül aldığı 2011 ödül töreni cumartesi günü saat 21.00’de Karabağlar'da Keyfoturağı isimli mekanda yapılacaktır. Ödül alan tüm basın mensuplarını candan kutluyorum. Yılda bir defa bile olsa üyelerini bir araya getiren Muğla Gazeteciler Cemiyeti yönetimine teşekkür ediyorum. Bütün ödül alan gazetecileri yeniden candan kutluyorum.  

FETAV Kültür Komisyonu’ndaki arkadaşlarımız da beş ödül alarak bu kervana katıldılar.Onları ayrıca kutlamayı da blog’umda yapmak istedim.)  

İşte onlar:  

1-. DİLEK DİNÇER: Fethiye’nin önemli kültür merkezi Fetav’ın müdürü. Fetav’ın Fethiye kültürüne doğru tuttuğu meşaleyi bilgi ve bilinç dolu yüreğiyle ilk ele alan aydınların arasında. Fethiye kültürüyle ilgili kitap, dergi ve benzeri yayınları sık sık okurlarıyla buluşturan değerli bir yönetici. Bu niteliklerini değerlendiren yönetim kurulumuz kendisine özel ödül vermeyi uygun gördü.  

2-CAHİT YARGICI: Aslen inşaat mühendisi. Emekliliğine kadar Türkiye’nin her bölgesinde suların doğuş kaynaklarını, akış yönlerini, debilerini ve yararlarını ölçmüş bir insan. Bu yeteneklerini duygu dünyasının kaynaklarına çevirince meydana çıkan son derece anlamlı yazılar ve şiir kitapları kendisini izleyen okurunda kalıcı anılar bırakır. Yönetim kurulumuz kendisine bu özelliğinden ötürü özel ödül vermiş bulunmakta.  

3-BİRDAL CAN TÜFEKÇİ :Dalaman Seka’dan emekli şairimiz küçük yaştan beri şiir dalındaki yeteneğini kamuya yansıtmanın ve mal etmenin heyecanı içinde. Muğla folkloruna çok önemli isimler yetiştirmiş olan Üzümlü İncir Köyün yetenekli evlatları arasında yer alan Tüfekçi, ardarda yayınladığı şiir kitaplarıyla Muğla ve ülke okurunun ilgisini çekmeye devam ediyor. Yönetim Kurulumuz kendisini bu özellikleriyle değerlendirerek ödüllendirmiş bulunuyor.  

4-Güncel Edebiyat Yazıları: Ünal Şöhret Dirlik (Beşkaza Postası)  

5-Yerel Görsel Basın: Yerel Kültür Yayını: Ünal Şöhret Dirlik (Kanal F- Fethiye  > 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..