Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Fethiye’den Tebrik Var

Fethiye’den Tebrik Var
 

24 Kasım Öğretmenler Günü münasebetiyle bana birçok e.posta, telefon kutlama, tebrik mesajları geldi. Ben de elimden geldiğince tüm gelenlere aynı dileklerle cevapta gecikmedim.

Özellikle benden büyük olanları telefonla aradım, hata 45 yıl önce benim 1961-1964 yılları arasında Diyarbakır Erkek İlköğretmen Okulu'nda Tarih Dersi öğretmenim olan Sayın Erdoğan TÖKER’e (Denizli )’de bile ulaştım.Bu mutlu günlerinde onları unutmadığımı söyledim.

Bu kutlamalar insanı bir yerde doğal olarak mutlu ediyor. Bana gelenler arasında en çok dikkatlerimi çeken, Fethiye’den sevgili kadim dostum araştırmacı yazar Ünal Şöhret Dirlik ’in gönderdiği TEBRİKLİ şiiri oldu.

Sevgili Ünal Şöhret Dirlik masaya oturmuş ve hiç üşenmeden benim için güzel anlamlı, manidar bir şiirli tebrik gönderiyor. 24 Kasım Öğretmenler Günümü bakınız nasıl kutluyor.

Sevgili öğretmenim, Ünal Şöhret Dirlik’e teşekkür ediyorum. Benim için önemli bir armağan olan bu tebrikli şiirini bu köşede de sizlerle paylaşmak istiyorum. Aynı dileklerle yine tüm öğretmenlerimizin 24 Kasım öğretmenler Günü'nü candan kutluyor, selam ve saygılar sunuyorum. Bana gelen tebrikli şiirini aynen aşağıya alıyorum.

TEBRİK

Abdülkadir Güler’e

Her zaman arar, her zamanda sorar

Hatır, gönül bilir A.Kadir Güler

Bir gönül adamı ki, sanki Yunus

Hiç gönül kırmaz o, daima güler

Şair dostum daima mutlu olsun

Öğretmenler günün kutlu olsun.

Ünal Şöhret DİRLİK

Fethiye 24 Kasım 2010

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..