Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '18

 
Kategori
Siyaset
 

FETÖ’ nün Siyasi Ayağını Sadece Erdoğan Ortaya Çıkarabilir, Bunu Neden Yapmadığını Merak Ediyorum

FETÖ’ nün Siyasi Ayağını Sadece Erdoğan Ortaya Çıkarabilir,  Bunu Neden Yapmadığını Merak Ediyorum
 

Türkiye’de herkes de konuyu Sayın Erdoğan’dan bekliyordur kimse yapamaz çünkü yetkisi dışında ağırlığı var.

Artı bu konuda ne kadar hassas olduğunu görüyoruz.

Eeee?

Ya şimdi yarım oldu bu iş, sinmedi içimize. Yani haşaşiler diyerek, inlerine gireceğiz diyerek FETÖ avına çıktıktan, 15 Temmuz’dan bu yana FETÖ ile yatıp kalktıktan sonra sen tut FETÖ’ nün yarısına dokunma!

“Siyasetin içinde FETÖ’cü yok, FETÖ’ nün siyasi ayağı yok.”

Güldürmeyin, gülemiyorum çünkü, içim acıyor!

O, muhalefetin şunun bunun yan yana resimleri var diye suçlamalarına gülüp geçiyorum, bunlarsa endişe edilen… Belki benim de resmim var!

Daha ileri bir durum söz konusuysa da… Yani ne diyelim bilmiyorum!

Nehirleri tuttuk deniz serbest, yani böyle olmaz ki! Ben tutuklu olsam itiraz ederim. Böyle şey olur mu herkesi hapse at siyasette yok de!

Asıl olması gereken yerde üstelik!

Bilin ki Türkiye’de kimse inanmıyor; artı dünya bize gülüyor. AB adil yargılamadan falan bahsediyor ya asıl söylemek istediği bu.

“Kefenimiz sırtımızda…” demekle olmuyor!

Sayın cumhurbaşkanı, bu konu çözülmezse 15 Temmuzla ilgili hiçbir şey yapılmamış demektir!

250 şehidin kemikleri sızlar! Vicdana insanlığa sığmaz!

Öyle şey olur mu ya! Ben canımı ortaya koyayım şehit olayım. On binlerce kişi bedelini ödesin. Belki birileri de elini kolunu sallayarak gezsin!

Valla göründüğü kadarıyla bu iş Sayın Erdoğan’a kaldı. Bunu yapmazsa bir şey olmaz çünkü herkes ona inanıyor. Şimdi açık konuşalım herkes de biliyor ki siyasetin içinde de bu yapılanma oldu.

Endişe edilecek bir şey yoksa araştırmaktan niye çekiniliyor ki? Böyle yapınca bir şeyler saklanmaya çalışıldığı sanılır. Araştırılsın bir şey çıkmazsa kimsenin diyeceği olmaz.

Herkes siyasi ayağın ortaya çıkarılmasını istiyor ama güçleri yetmiyor. Aslında bilemiyorum tabi aralarında anlaşabilirler mi, muhalefetin sayısı mecliste bu konuda araştırma yapılması sağlanabilir ama bu daha çok yargının işi.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..