Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '18

 
Kategori
Hukuk
 

FETÖ’nün Yarısı İtirafçı Oldu, İyi Valla!

FETÖ’nün Yarısı İtirafçı Oldu, İyi Valla!
 

Yani öyle bir anlatılıyor ki teslim oluyorsun, pişmanım diyorsun, bildiklerini anlatıyorsun hadi evine…

Adalete yardım ediyormuş, idamlık da adalete yardım eder salacak mısınız?

Valla böyle bir şey varsa kendim kendimi yakalatırım, değil bildiklerimi bilmediklerimi de söylerim; adalete yardım için gerekirse Arka Sokaklar dizisinde bile oynarım!

Belli durumlarda belli suçlara uygulanıyordur herhalde… Ve bunların verdiği bilgiler doğrudur çünkü müebbetten kurtulmak için adam babasını bile satar da bu iş hukuka uygun mu?

Kendi teslim oluyormuş, olmasın ben yakalarım! Adalete yardım ediyormuş, iyi valla bütün suçluları bırakalım.

Kerim Korkut diyor ki: Gerçek adalet düzeninde işlenen suçun cezasının hiçbir nedenle azaltılması ya da kaldırılması mümkün değildir. Adalette insaniyete gerek yoktur, adil olun yeter.

Tabi yani tüm yönleriyle bildiğimiz bir konu değil ama duyunca şaşırdığımız bir konu, itirafçı oluyorsun suçun af oluyor. Neyi itiraf ediyorsun, bildiklerini. Ya bir şey bilmiyor sallıyorsa! 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..