Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Fi tarihinde bir hayattı

Fi tarihinde bir hayattı
 

Fi tarihinde bir hayattıAlaca renkte…


Yaşamak mı dır ölüm ? Ölüm mü dür yaşamak? Yaşamı ölüm var olduğu için mi severiz yoksa hiç ölmeyecek gibi yaşadığımız için mi?


Yalanlar söyledim kendime

Suretimde alayvari gülüşler vardı

Bencil küstah ve ukala…


Her kurduğum cümlenin ya başı devrikti ya sonu

Yanık mektupların külleri kavururken avuçları

Geceden içip içip sabahlara eremedim


Fi tarihinde bir hayattı

Alaca renkte…

Tüm renklerin kirlenip;

Birinciliğin beyaza kaptırıldığı…

Ama tüm renklerin karışımı beyazdı


‘Mış gibi’ yaptım hep

Ya da sadece oyalandım


Yanlış mevsimlerde çiçek açtığımdan olsa gerek

Yedi veren gülünün kokusunu

Hazanın sarısını baharın yeşilini hiç bilmedim


Zamanın çakılı kaldığı bir ‘an’ dayım yine,

Mahkemeyi kurdum;

Savcı da hâkim de avukat da benim


Artık ne hırçınım ne kalabalık

Olabildiğimce durgun ve yalnız

Olabildiğimce sessiz ve sedasız


Derin bir nefes aldım

Hevesim kursağımda kala kaldı

 
Toplam blog
: 103
: 459
Kayıt tarihi
: 11.07.07
 
 

Hayatta bir kez gittiğinde asla geri dönmeyecek üç şey zaman, sözcükler ve fırsat hayatta hiçbirzama..