Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '15

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Fibromiyalji ve Nevralji Ağrıları Nedeniyle Çalışamaz Hale Gelen Avukat Annenin Öyküsü

Fibromiyalji ve Nevralji Ağrıları Nedeniyle Çalışamaz Hale Gelen Avukat Annenin Öyküsü
 

Nevralji ve Fibromiyalji


“Başım, boynum, kolum ve sırtımda ağılar var ama en kötüsü sağ omzumdan koluma ve şakağıma bıçak saplanır gibi giren ağrılar. Ağrı girince dayanamıyor, bağırıyorum. Oğlumun yanında olunca çok kötü oluyor.”

41 yaşında, avukat olan kadın hastanın yaklaşık 1,5 yıldır hayatı çok zorlaşmıştı. Uzun süredir olan sürekli ağrı ve yorgunluğu artmış olmakla birlikte hayatını en zorlaştıran sağ tarafa hiç beklemediği anlarda birden girip çıkan nevraljik ağrılarıydı. İşini sürdüremediği için neredeyse bırakmıştı. İlkokula giden oğlu ve eşi de mutsuzdu. Daha önce yapılan işlemler ve kullandığı ilcalardan faydalanmamıştı.

“Sağ omuzun üstünden bıçak saplandığında dayanamayıp bağırıyorum. Kulunç ağrım sırtta çok uzun süredir vardı. Ufak ufak geliyordu, yine bıçak saplanır gibi oluyordu ama dayanabiliyordum. Son 1,5 yıldır dayanılmaz oldu. Neredeyse her gün oluyor. Uykudan bile uyandırıyor.

İlaç verdiler, nevralji içinmiş, biraz azalttı ama bu sefer cümleleri toparlayamadım, beni çok sersem etti. Kortizon iğne 2 defa yapıldı. İkinciden sonra kolumdaki uyuşukluk arttı, kolum düştü, daha kötü oldum.

Artık işimi tamamen bırakıyorum. Çalışamıyorum. Son 1 yıl içinde gittiğim 9. doktorsunuz.  Doktorlar çok sert kas yapın var, diyorlar. Fibrozit diye bir şeyler varmış. Fibromiyalji olduğumu ben de biliyorum artık ama çare yok.

Gençlik yıllarımda boynum tutulurdu ama başıma vurmazdı. Son yıllarda başımda ağrıyor. Tüm başım sepet gibi oluyor ama arada bıçak sağlanır gibi ağrılar sağ şakağıma doğru da giriyor. Ağrı içimi kıyıyor, bayıltacak gibi oluyor. Bunlara nevralji dediler. Sağ tarafımda ensemde, boynumda, kolumda ağrı ile uyuşma, bıçak saplanma gibi bir durum oluyor. Dayanamıyorum artık…”

Fibromiyalji ve Nevraljiye Çözüm:

Bu hastada fibromiyalji –yumuşak kas romatizması- zemininde nevraljik ağrılar (sağ kol ve yüz yarısında) ve myofasiyal tablonun getirdiği (kas spazmlarının sonucunda) gerilim baş ağrısı tarzında baş ağrıları vardı. Hastanın öncelikle kaslardaki sertlik sorunu bozucu alan düzenlenmesi ile düzeltildi. Kas spazmlarının sıkıştırdığı ve hassaslaşmış sinirler (sağ servikal-boyundaki- ve sağ trigeminal –yüzdeki-) nöral terapi ile düzeltildi.

“Bu ağrıların geçeceğine inanmıyordum. Bütün vücudum neredeyse kendimi bildim bileli sertmiş, yumuşayınca anladım. Nedeni ise çocukluğumda çok geçirdiğim bademcik iltihaplarımmış. Oraya yapılan tedavi tüm vücudumu yumuşattı. Daha önce omzuma ve enseme yapılan kortizonlar boşunaymış. Doktor Emel hanımın söylediği gibi ağrının kaynağını bulmak lazımmış. Ağrının olduğu yerde kaynak olmuyormuş. Onun söylediği ve kendi geliştirdiği tedavi çok hızlı ve etkileyici. Ümidimi kesmişken elimden kayıp giden hayatımı geri verdi.”  

http://www.emelgokmen.com/diger-hastaliklar/fibromiyalji

http://www.emelgokmen.com/noral-terapi/nedir

http://www.emelgokmen.com/gokmen-yaklasimi

 
Toplam blog
: 120
: 1777
Kayıt tarihi
: 07.05.14
 
 

Klasik tıp eğitimi ile integratif tıp bilgilerini birleştirerek “Gökmen Yaklaşımı” adını verdiği ..