Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '21

 
Kategori
Güncel
 

Fidan Dikme Popülizm

Bahçeniz falan varsa tamam da dağlara fidan dikerek orman yapacaksınız ha Allah Allah.

Uçsuz bucaksız ormanların fidanlarını siz mi diktiniz yoksa bırakın allasen!

Masum, faydalı, doğa sevgisiyle dolu ya bir şey de diyemiyorsun; “Olmaz” desen doğaya karşı gelmiş oluyorsun.

Çocukça şeyler bunlar…

Konuşun ama yapmayın, doğaya/yeşile olan sevginizi göstermiş olursunuz!

Bir milyar fidan dikmiş; milyar lan bu, küçük bir orman olur da hani nerede?

Ben hariç herkesi etkiliyorlar; ben akıllı adamım orman nasıl meydana gelir biliyorum. Yanan alanı çevirirsin. Orada ormanın kalıntıları vardır zaten, zaman içinde doğa kendini yeniler.

Doğayı seven ama doğayı bilmeyen bir kesim var. Tema vakfı bilmem şu bu; hayvan severler ne kadar hayvan severse bunlar da o kadar doğasever.

Niyetlerinizin halis olduğunu biliyorum lakin siyasete bu konuyu istismar etme şansı veriyorsunuz. Bununla oy devşirecekler.

Bir ben inanmıyorum böyle orman olmayacağına…

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..