Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '10

 
Kategori
2010 Dünya Kupası
 

FİFA 2010 DÜNYA KUPASI FİNALİ: İSPANYA 1-HOLLANDA 0

FİFA 2010 DÜNYA KUPASI FİNALİ: İSPANYA 1-HOLLANDA 0
 

http://fifa2010.milliyet.com.tr/hollanda-ispanya/dunyakupasi2010/haberdetay/11.07.2010/1262003/defau


Bugün 11.07.2010 Pazar...

FiFA 2010 Finali G: Afrika Johannesburg’da Soccer City stadında saat 21.30'da oynandı...

İspanya-Hollada arasında...

Vasat sayılabilecek 120 dakika sonunda İniesta'nın golüyle boğalar kazandı.

Kazandı ancak oynanan oyun beklentileri karşılamaktan çok uzaktı...

Bu maçtan çok önceleri boğalarla portakallar arasında doyurucu, heyecanlı, futbol adına herşeyin olacağı bir 90 dakika hayal etmiştik.

Ben “Hollanda favori"

Bu maçı alır” diyordum...

Eşim Hülya Almanya'nın yarı finale yükseldiği günlerde “panzerler ezer geçer” diyordu...

Oğlum Cem o günlerde yoğun bir inançla “en iyisi Arjantin, FFİFA 2010’un şampiyonu olur” diyebiliyordu...

Oğlum Gökhan “İspanya boğalarının önünde hiç bir güç duramaz deyince ” girdik bahse...

Hülya ve Cem 10 tl, ben ve Gökhan 20’şer tl teslim ettik en güvenilir kişi Hülya’ya...

Geldiğimiz nokta Hülya’nında, Cem’nde yanıldığını gösteriyor.

Onlar yanıldılar...

Almanya kaybetti...

Hülya’da kaybetti...

Arjantin yenildi....

Cem kaybetti.

Ben de "bu akşam dananın, pardon boğanın kuyruğu kopacak"diye düşünüyordum...

Öyle umuyordum...

Boğa turuncuya bilinçsizce saldıracak...

Ve pes edecek diye fikir yürütüyordum...

Yanıldım...

Kaybedenler arasında yerimi aldım...

van Bommel’li,

Robben’li,

Sneijder’li,

Robin van Persie’li Hollanda boğalara boyun eğdi.
İker Casillas’lı
Ramos’lu
Pique’li,
Puyol’lu
Busquets’li,
Xavi’li
Alonso’lu,
İniesta’lı
Pedro’lu,
David Villa’lı boğalar dünya'nın en büyüğü biziz dediler.

Onlar 2010 Dünya Şampiyonu...

Kahin ahtapot Paul yine yanılmadı.

Musa Özcan

 
Toplam blog
: 165
: 3919
Kayıt tarihi
: 25.08.07
 
 

Samsun Terme Şuvayip Köyü'nde doğmuşum. İlk ve ortaokulu Terme'de, lise öğrenimimi Ünye'de tamala..