Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '07

 
Kategori
Sinema
 

Fight Club- Dövüş Kulübü

Fight Club- Dövüş Kulübü
 

Bu hafta, evde ne izlesek, diye düşünürseniz. Önerim; Fıght Club. Oldukça farklı bir dram. Kendisini bulmaya çalışan bir kuşağın yaşadıkları ve yaşattıkları diyebiliriz.

Birey bir mükemmeli yaratıyor kendisi için ve kendi özbenliğini oldukça aşağlıyor kimi zaman. Tabii bu durumda, psikoloji diye bir şey kalmıyor insanda. Bir garip girdap bu.

1999 yapımı bir David Fincher flimi. Müzikler çok başarılı, zaten 2001 yılında en iyi ses efektleri ve görsel efektler dalında Oskar alırken. Birt ödülünü de flim müzikleri almıştı. Başrollerde; Brad Pitt ve Edward Norton var.

Ayrıntılı bilgiyi ve flimin fragmanını www.fightclub.com'dan bulabilirsiniz.

İyi seyirler...

 
Toplam blog
: 45
: 9373
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Fark ettim ki; çok okudum, çok araştırdım, çok gezdim, çok öğrendim ama az yazdım. Bir baktım ki,..