Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

Fikir karıştırıcı kuramlar

Dikkat ! Uyarı !

Birazdan okunacak yazılar akıl sağlığı için tehlikeli olabilir. Bilimsel mizah kategorisinde olup ciddi bilimsel içerik taşımamaktadır. Adı üstünde kuramlardır.

Anlatılanların anlaşılabilmesi ve kavranabilmesi için MB yazarımız olan Reha Ülkü beyin bir adet yazısı okunarak ısınma turu atılması tavsiye edilmektedir.

Ortaya atılan kuramların ulu orta konu açmak için sohbet arasında sunulması uygun görülmeyebilir.

Okuyacağınız yazılar göz mercek ayarınız, yüz kaslarınız ve ses tellerinizde gerilmeye yol açabilir. Sanırım uyarılar ana yazıdan fazla oldu, ışık hızıyla konulara giriş yapalım.

Değişen dünyanın hızı kuramı :

Ben prof. fikir karıştırıcı efendim. Evet dünyanın hızının son analizlerime göre gittikçe yavaşlamakta olduğunu saptadım. Dünyamız çok önceleri çok hızlı dönerken ve daha çok suyla kaplıyken bitkiler başları döndüğü ve sularda kaybolmamak için efenim yerlere sıkı sıkıya tutundular. Dramı görebiliyor musunuz ? Ya. Ve günümüzde yürüyen bazı bitkilerin saptanması veya hazırcı sarmaşıkların varlıkları bu hızın azaldığını ve bitkilerin artık yürüme isteği içinde olduğunun belirtisi olabilir.

Boyutlarda zaman kuramı :

Zamanın algıya göre değiştiğini biliyoruz. Bir madde düşünün gittikçe uzayda büyümekte, örneğin gezegenle beslenen bir ateş ve taş canavarı olsun diyelim. Bu canavar güneş ve gezegen yedikçe büyüyecek ve büyüdükçe zaman onun yavaşlayacak. Çünkü o büyüdükçe çevresindeki hareket eden herşey küçük kalacak. Zamanı hareket belirlediği için bu canavar büyüdükçe büyük hareket edecek. Sonuç efendim. Zaman büyüyen maddeye göre yavaş, küçülen maddeye göre hızlı geçecektir. Albert abimin ve kauntumcu grupların saçlarını yolduğu birleştirici kuramı ortaya atıtığımın tarihi olayına şahit oldunuz, şanslısınız. İnanmıyor musunuz. Bu konuyu Ermert Revsen ' e sorabilirsiniz. Felsefe yönünü ise sayın Ali Nail ' danışabilirsiniz.

Karadelik için yeni bir kuram :

Henüz karadeliklerin sırrı çözülememişken ben meydanı boş bularak ilk olarak buradan duyurayım kuramımı. Gözlem ve incelemelirime göre yıldız yapma makinesi gibi görünmekte olduğu, pardon gizlice çalışmakta olduğu teorisin atıyorum. Neden ve nasıl diye sorduğunuzu telepatik algıladım ve tarihi cevabı veriyorum: Sıkıştırma ve yoğunlaştırma işlevi karadeliğin sırrını ele vermekte efendim. Nee ! diyen okuyucularımıza daha basit anlatırsak
ışığı toplayıp kırpıp kırpıp yıldız yapıyor gizlice. Arada yakınındaki yıldızları da harcıyor zalim. İnanmıyorsanın S. Hawking abimize sorabilirsiniz. İnsanlar üzülmesin diye saklıyor söylediklerimi Hawking abi. Abi kusura bakma gerçekleri vermem lazım çünkü Ermert bey ve Reha bey ile aramızda rekabet var. Başa baş gidiyoruz. Biraz fark atmam lazım.

Evet. Canınızın sıkıldığı ve bitse de gitsek moduna girdiğinizi telepatik cihazım algılıyor. Bu günlük kafa karıştırdığımız yeterli sanırım. Esnemenizden belli oluyor. Seminerimizi bitti, mutlu musunuz. Efendim amacımız mutlu etmek değil biraz fikir karıştırmaktı. Yeni bölümde buluşmak dileğiyle...

 
Toplam blog
: 110
: 1205
Kayıt tarihi
: 30.05.07
 
 

"Yazıyorum o halde düşünüyorum" diyen, güncel gelişim ve değişimleri takip ederken anlam ve kavramla..