Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

Fikr-i Cümbüş

Fikr-i Cümbüş
 

Değseydi bu kadar emeğe
 
Sine-i millete dönerdim çoktan.
 
Elemin kalbimi dağlardı
 
Book-u feyzim olurdu bir bakışın,
 
Beni bir yorum fazla sevseydin .
 
Yazın açardı kardelenler
 
Bir beğeniyi çok görmeseydin  hali ahvalime.
 
Abdurrahman yazardım
 
Dondurma çubuklarıyla sana,
 
Kuyruklu piyano çalardım unplugged
 
Sahilde ateşin etrafında
 
Akdeniz sabahlarında diye diye
 
Seni “ti”ye alanlara dalardım.
 
Ötüşünü tekrarlamayanları şartlı salardım.
 
“Sen tub”unle “top” lara sokar,
 
Ücretsiz bile kimseye aratmazdım.
 
App-ı whats ın anasının katibine bağırmadan önce
 
Gözlerindeki pembe gözlükleri çıkar derdim.
 
Bu rüyadan uyanmadan önce
 
İlmihal-i instagramda gör beni derdim
 
Bize engel olanın anasına da derdim
 
“Aşk” bütün derdim,  derdim
 
Ayaklarımdaki  halhalı çözerdim 
 
Panayırdaki sigaradan halkayı geçiririrdim
 
Çember- i felekten nasıl geçsem derken
 
Çubuk-u feleği   görene kadar
 
Anlayacağımı anlardım.
 
Dank ettiğinde “bu hayat ne boktan”
 
Hane-i yataktan geçmişim çoktan.
 
Toplam blog
: 10
: 127
Kayıt tarihi
: 17.04.14
 
 

Doktor, uzman, felsefe ..