Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

Fıkra zamanı:)

Fıkra zamanı:)
 

İnternet


Kötü haberlerin hiç bitmediği hayatımızda, biraz ara vererek yine ekliyeceğim bir kaç fıkra ile umarım yüzünüzde ufak bir tebessüm bırakabilirim...

Neden
İki fanatik futbolsever konuşmaktadır.
Biri diğerine:
"Maça gitmiyor musun?" diye sorar diğeri de cevap verir:
"Ne diye gideyim Allah aşkına? Oynanan futbol futbol değil ki. Hakemler kötü, oynanan oyun itiş kakış, saatlerce gişe önünde kuyrukta bekle, içeride kavga gürültü, çıkışta vasıta bulamazsın…"

Soruyu soran başını sallayarak:

"Beni de tıpkı senin gibi karım bırakmıyor."

Eksik
Küçük çocuk bakkala öfkeyle sordu:
"Neden hep küçük yumurta veriyorsun?"

Bakkal:
"Taşınması kolay olur da ondan."
Bunun üzerine çocuk eksik para verip yumurtaları alıp giderken bakkal seslendi:
"Ama sen eksik para verdin."
Çocuk gülerek:
"Sayması kolay olur da ondan."

Taze balık
Galata' da bir balıkçı bağırıyormuş:
"Canlı balık, canlı balık!" Oldukça yaşlı bir kadın balıkçıya yaklaşmış ve sormuş:
"Evladım balıklar taze mi?"
"Canlı balık, canlı balık!"
"Evladım balıklar taze mi?"
"Annecim, canlı diyoruz ya işte!"
"Ah be evladım ben de canlıyım, fakat taze miyim?"

Tercih
İki üniveriste öğrencisi kampüs içerisinde yürürken biri diğerine sorar;
"Bu muhteşem bisikleti de nerden buldun?" diğeri cevap verir:
"Dün tek başıma dolaşırken bir yandan da okulu bitirince ne iş yapacağımı düşünüyordum. Birden bu bisikletin üzerinde harikulade bir kız geldi ve yanımda durdu. Bisikleti çimenlerin üzerine bıraktı ve üzerindeki bütün giysileri çıkarttı. Sonrada bana; "Hangisini istiyorsan al." dedi.
Diğer öğrenci arkadaşını doğrularcasına başını sallayarak:
"İyi seçim yapmışsın, kıyafetleri belki sana uymayabilirdi."

Baba yüreği
Bir gün bir çocuk babasına sormuş:
- "Baba ben nasıl dünyaya geldim?"
Babası:
- "Oğlum birgün yastığın altına şeker koydum sabah kalkınca sen dünyaya gelmiştin." demiş.
Bunları öğrenen çocuk gece yatarken yastığının altına şeker koymuş ve yatmış. Sabah kalkınca yastığının altının karınca dolduğunu gören çocuk karıncalara bakmış:
- "Şimdi sizi şöyle elimin tersiyle iterdim ama baba yüreği işte ne yaparsın dayanmıyor."

Kötü haber
Doktor telefonda yakaladığı hastasına:
"Tahliller belli oldu." demiş, "Size bir kötü, bir de daha kötü haberim var."
"Nedir kötü haber?"
"Maalesef 1 günlük ömrünüz kaldı."
"Peki daha kötü haber nedir?"
"Size 24 saattir ulaşmaya çalışıyorum ancak buldum."

Gülücükleriniz daim olsun...

 
Toplam blog
: 57
: 2010
Kayıt tarihi
: 26.03.09
 
 

26 yaşındayım (06.02.1984) Ankara'da ikamet etmekteyim. İşletme Fakültesi mezunuyum. Özel bir şirket..