Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '19

 
Kategori
Mizah
 

Fıkralarla Gülelim

Bugün sizi fıkralarla güldürmek istedim. Herkesin ayrı bir sorunu ve derdi var. Gülmek sağlıktır, kana karışan ilaçtır, gülmek bir mükâfattır. Her ağlamanın bir gülüşü vardır ve  her kapıyı açan bir anahtardır. Allah gülmeden ayırmasın. Aşağıdaki fıkraları gülmeniz için araştırıp yazdım. Selam ve saygılar sağlıklı mutlu günler.
NAHİDE ÇELEBİ

KARNE
Baba, ortaokul üçüncü sınıfa giden oğlunun elinde karneyle salona girdiğini görür.
'Allah Allah dönem ne çabuk bitmiş...'' diye düşünür ve oğluna seslenir; ''getir bakayım şu karneyi''. ''Al baba”… Adam karneye bir bakar ki, “beden eğitimi ve resim dışındaki tüm dersler zayıf. Bir dediğini iki etmiyoruz, bilgisayar dedin aldık, İngilizce kursu dedin gönderdik, gitar kursu, müzik aletleri, ne istersen yapıyoruz. Kız arkadaş uğruna harcadığın çiçek parasının haddi hesabı yok. Ne bu notların hali, rezil şey.'' “Baba, o benim karnem değil ki, senin kitaplarını karıştırıyordum, birinin arasında karnelerinden birini bulmuştum...''

MEYHANE
Bektaşi’yi rica minnet Camiye götürmüşler. Hoca başlamış anlatmaya: “ Bir yer vardır ki orada zengin, fakir ayrımı yoktur. Dertli giren neşeli olur, oraya giren herkesin gönlü ferahtır. Bilin bakalım orası neresi?” diye sorunca Bektaşi’den yanıt gelmiş: Neresi olacak meyhane” demiş.

ALIŞVERİŞ
Süper markette alışveriş yapmakta olan genç adam, kendisini takip etmekte olan bir hanımı fark eder. Kadını görmezlikten gelse de, kadın dik dik bakmaya devam eder.
Nihayet kasa önünde kuyruğa gelirler. Kadın adamın birkaç sıra önüne düşmüş.
Kadın derki: “Özür dilerim. Böyle dikkatli bakmam sizi rahatsız etmiş olmalı.
Üzgünüm ama geçenlerde ölen oğluma o kadar benziyorsunuz ki”  Adam şöyle cevap verir: “Bunu duyduğuma çok üzüldüm. Sizin için yapabileceğim bir şey var mı?”
“Evet, yavrum az sonra eşyalarımı alıp çıkarken, ne olur bana güle güle anne diye seslene bilir misin?” Tabi ki der, genç adam. Yaşlı kadın çıkarken genç adam ona el sallar ve güle güle anne diye seslenir. Adam birisini mutlu etmenin mutluluğu içinde gülümser ve
ödeme sırası kendine gelince kasanın 150 dolar yazdığını görür, kasiyere sorar:
-Bu nasıl olur, alt tarafı üç parça eşya aldım, der. Kasiyer gayet sakin cevap verir: "Anneniz hesabını sizin ödeyeceğinizi söyledi".

POLİS
Yaşlı bir amca eşeğinin üzerinde karayolunda seyretmektedir. Bunu gören trafik polisi amcaya takılmak ister ve onu durdurur: “Oldu mu amca emniyet kemerini takmamışsın, şimdi sana ceza keseceğim ”der. Amca : “Kes keseceksen işim gücüm var gideceğim” der. Polis: “Cezayı sana mı eşeğe mi keseyim, sana kesersek 5 milyon eşeğe kesersek 3 milyon ödeyeceksin?” Amca :” Bana kes, eşeğin sicili temiz olsun çünkü ileride onu polis yapacağım” diye yanıtlar
 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..