Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '09

 
Kategori
Mizah
 

Fıkralarla tebessüm

Fıkralarla tebessüm
 

İnternet


Hepimizin 86. yılını kutladığımız 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızı kutluyorum. Yaşanan gerginliklerin(saçmalıkların) bitmesini huzurlu bir Türkiye Cumhuriyeti olmasını diliyorum bu vesile ile...

Uzun süredir sizlerle fıkra paylaşmıyordum. Bugün Ankara soğuk ve yağmurlu hem kendi adıma hemde sizleri her yönden biraz kasvetten uzaklaştırmak, işin son günü işlere biraz ara verip, yüzlerde birazcık tebessüm bırakmak adına yine bir kaç fıkra ekleyim istedim.

TAHMİN

Bir delikanlı heyecanla annesine gelir ve aşık olduğunu, evlenmek istediğini ve kızı onunla tanıştırmak istediğini söyler. Ama sadece eğlence olsun diye eve 3 kız getireceğini ve annesinin evleneceği kızı tahmin etmesini ister. Ertesi gün 3 güzel kızla eve gelir. Otururlar, bir süre sohbet ederler. Bir süre sonra çocuk heyecanla annesine sorar:
"Tahmin ettin mi?" diye.
Anne duraksamadan cevap verir:
"Ortadaki kızıl saçlı olan."
Oğlan hayretle annesine sorar:
"İnanılmaz, nasıl bildin?"
Anne cevap verir:
"Bir tek ondan hoşlanmadım."

YAZI - TURA

Temel üniversite sınavına girmiş. Her soruda yazı-tura atarak cevapları vermiş. İki saat sonra öğrencilerin çoğu sınav kağıdını verip salonu terk etmiş. Temel ise hala yazı-tura atıyormuş. Sınav danışmanı, ne yaptığını anlamak için Temel’ in yanına gelmiş:
"Bütün sorular için yazı-tura atıyorsun, hala bitiremedin mi?
"Ben mi? Ben 1 saat önce bitirdim. Şimdi cevaplarımı kontrol ediyorum."

ÇOK KALABALIK

Doktorlar akıl hastalarını test etmek istiyorlarmış ve kim iyileştiyse, onu taburcu edeceklermiş. Duvara kocaman bir otobüs resmi çizerek akıl hastalarına "Atlayın otobüse!" demişler.
Tümü birer birer otobüs resmine çarpıp yere düşmeye başlamış ama bir tanesi hariç. Doktorlar bu hastaya "Sen niye binmiyorsun?" diye sormuşlar. Olanları uzaktan izleyen hasta cevap vermiş: "Çok kalabalık. Taksiye bineceğim."

ŞIP DİYE

Adam, tıklım tıklım dolu bir hipermarketteymiş. Alışveriş eden çok güzel bir kadının yanına sokulmuş:
"Af edersiniz hanımefendi, karımı kaybettim bulamıyorum, benimle biraz konuşur musunuz?"
Güzel kadın tepkili bir şekilde:
"Karınızı kaybetmenizle benim ne ilgim var?"
Adam izah etmiş:
"Rica ederim, lütfen yanlış anlamayın. Ne zaman güzel bir kadınla iki çift laf etmeye kalkışsam, karım şıp diye damlar da."

Pazarlık
Kayseri'de bir ilkokulda matematik dersinde öğretmen öğrenciye sormuş:
"Altı kere altı?"
"Otuz dokuz."
"Otur, sıfır." diye bağırmış öğretmen.
Öğrencinin bir arkadaşı dönüp merakla sormuş:
"Ya bildiğin halde neden otuz dokuz dedin?"
"Pazarlık edecektim, anlamadı."

Yüzünüzden gülümsemeler eksik olmasın...

 
Toplam blog
: 57
: 2010
Kayıt tarihi
: 26.03.09
 
 

26 yaşındayım (06.02.1984) Ankara'da ikamet etmekteyim. İşletme Fakültesi mezunuyum. Özel bir şirket..