Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Filistin'e duyarsız Baykal

Filistin'e duyarsız Baykal
 

ACİZ KALMIŞ BİR LİDER ARTIK. CHP YI BATIRIYOR.


En az Filistin çocukları kadar içimi sızlatan bir olay daha var ki, o da bizim Sn. Deniz Baykal’ın İsrail zulmünü hiç duymazlıktan gelmesidir.

Bu ne pişkinliktir hiç anlam veremiyorum. “İyi olmuş onlara” dercesine bir duruş; söyleyemeyip de içinden geçirir gibi.

Zulüm ve haksızlık kime yapılırsa yapılsın. Dini, dili meşrebi ne olursa olsun bir insan olarak asla sessiz kalınamaz.

Bilindiği gibi, tarihte Osmanlı; Yahudilere yapılmış olan zulme karşı onları korumaya almıştı. Bu ne büyük bir anlayıştı! Osmanlı başka bir dinden, Yahudiler ise başka bir dinden. Hatta Müslüman olan Osmanlı hep başka dinlere karşı savaş halinde olmasına rağmen.

Sokak köpekleri için hayvan severlerin gösterdiği duyarlılığı bile göstermeyen bir anlayış bu.

Ben böyle bir zihniyete mi oy vereceğim? Verdiğim oylara da yazıklar olsun!

Bu mu insanlık anlayışı, bu mu sosyal demokratlık ve bu mu adalet? Cumhuriyeti savunuyoruz diyerek bizleri kandırıp nerede insani bir kapı varsa ona darbe vurmaktan başka bir durum sergilemiyor.

Dünyayı başına yıktığımız Deniz Feneri adlı kuruluş taa oraya kadar koşarak bir tane de olsa çocuğun elinden tutmaya çalışıyor. Deniz Feneri’nin bin tane üçkâğıtçılığı olmuş ise şu Filistin’de bir çocuğun elinden tutuyor olması bana yeter. Sn. Baykal ise o üçkağıtçı denilen Deniz Feneri kadar olamadı. Şimdi ben sormaz mıyım, siz Filistin çocukları için ne yaptınız?????? Bu ne duyarsızlık! Grup toplantısında, iki laf etmeyle insanlık vazifesini yerine getirmiş olamaz.

Ben çevremden görüyorum, Cumhuriyet Halk Partisine gönül vermiş bir yığın arkadaşımın ciğerleri yanıyor; ama görüyorum ki Sn. Genel Başkan ve çevresinin ne gözleri görüyor ne de kulakları duyuyor. Herhalde Filistin uzayda bir yerlerdedir, biz onu dünyada biliyoruz! Herhalde insanlık sadece bir rüya görüyor!

Ben, Sn. Başbakanın çabasını da kutluyorum. Bugüne kadar hiçbir Türkiye Cumhuriyeti başbakanı veya yetkilisi İsrail’e bu denli tepki gösterememişti. İsrail düşmanı görünen Sn. Erbakan da dahil.

Sn. Başbakan ambulans uçakla oradan getirttiği yaralıları Türkiye’de tedavi ettirtiyor. Az veya çok. Demek ki Sn. Baykal başbakan olsaydı o yaralılar da gelemeyecekti.

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..