Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '17

 
Kategori
Şiir
 

Filistin

Filistin
 

Kartal, Kartal Belediyesi ödülü


gazze
*
bayramlar
yaslı bayramlar
kim güldürecek
kararan günü
ayı
yılı
yüzyılı
*
gazze
filistin
yurdum benim
başlayan yolculuğum
60’lar
yüreğim
usum
küt
küt
zonkluyor beynim
insan
insan
kıyım
*
kim demiş
sürecek
bu zulüm
orada atan yürek
benim yüreğim
batan güneş
benim karanlığım
iniyor beynine bebeğin
kolu bacağı
“enkazı beşer”
*
yüzyıl
katil
güçlü zalim
düşmüş kucağına
masum
güçsüz
ayrık
kim kurtaracak seni
ağla
ağla
el aç mavi gökyüzüne
çal başını
taştan taşa
ağla
ağla
ağ-
la-
ma
gazze
filistin
gazze
filistin

******************


yalnız değilsin
*
ateş
duman
toz duman
diren
yürek
düş
uzun soluklu yaşam
toprağı
insan
insan
kıyım
kıyım
öğretir acı
çoğalır umut
damarlarında atan
o kan
mazlumların soyu
çağırır kurtuluşu
değilsin yalnız
gazze
filistin
yenilecek
bu korku

**********

zaman kanıyor
*
ey dost yüzlü
uluslar
mazlum halkım
kimsesizim
açlığına tutunan
ateş altında
*
aldırışsız
yalanı çoğaltan güçlü
yıkılan
yakılan
benim yurdum
*
filistin
gazze
benim kanım
alev alev yanan
zulmü çoğaltıyor
kırbaçlı adam
*
kandırmaca
yalan
özgürlüğümü çalan
bağımsızlığım
toprağım
yurdum
yaşama hakkım
talan talan
*
bombalar çukurlar açıyor
uygar dünya
duy
zulmün boğacak seni

*************************


akdeniz
*
ey oğul
ay kız
vermiyorlar izin
yürümene
gülmene
*
atıyorlar çizik
yaşamın
en güzel
çağına
*
suları
sıcak
mavi
akdeniz
*
barış denizi
kıyılarında
mutlu halklar
yaşayacak
*
toplumların yaşında
barış
çok yakın

***

barış
*
toplumların yaşıyla
barış
ne ki
*
biliyorum
kalmayacak
düşlerde
*
zaman
suskun
beklese de
*
yakın
yakın
düşlerimizle süslediğimiz

 

 
Toplam blog
: 1064
: 732
Kayıt tarihi
: 24.03.12
 
 

Türkay KORKMAZ, umuda yolculuğu ertelemez. Mermeri delenin damlanın sürekliliği olduğunu bilir. Y..