Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '17

 
Kategori
Haber
 

Filiz Aker'in İnternet Sitesinde Cinayet Şüphesi

Filiz Aker'in İnternet Sitesinde Cinayet Şüphesi
 

Ünlü sunucu Vatan Şaşmaz'ın ölümününün ardında birçok sır perdesi kalırken emniyet güçleride olayın üzerindeki bu sır perdesini kaldırmak için elinden gelen çalışmayı yapıyor. Herkes birşeyler konuşmaya devam ediyor, edecek te ama son sözü deliller söyleyecek.

Filiz Aker'in sitesini incelediğimizde bu işin planlı bir cinayet olduğuna dair deliller elde ediliyor diyebiliriz. Site yurtdışından alınmış ilk gördüğümüz kadarıyla ve ilk dikkat çeken şey sitenin en başında yazan şu yazı oluyor;
'' Ben 1963'te doğdum. Benim kim ne neden ne için bu dünyada olduğumu kimse bilmiyor. Millet bilmediği gibi bende bilmiyorum. Bilemiyorum neden böyle işte öyle yada böyle ölecek oda şöyle 27 Ağustos 2017 Happy! ''

Biraz daha incelediğimizde bu yazının 14 mayıs 2017 tarihinde yazıldığına ulaşıyoruz. Yani burada görüyoruz ki planlı bir cinayet söz konusu olabilir. Sitenin birçok yerinde Vatan Şaşmaz'ın ismine rastlıyoruz. Türkiye ve Amerikayı simgeleyen '' TR ve US '' yazılarını görüyoruz.

Biraz daha altlara indiğimizde ise cinayeti ele veren bir yazı ile karşılaşıyoruz, Filiz Aker'in kendisinin yazdığını düşündüğümüz bir not var; '' Ünlü sunucu Vatan Şaşmaz'ı öldürecek kişi 1963 doğumlu eski bir manken olandir. '' ifadelerini kullanmış burada, peki buradan ne anlamalıyız aylar öncesinden bu cinayeti ben işleyeceğim gelin beni durdurun mu demek istemiş acaba ?

Hatta bu kısımda intihar etmek hakkında birşeyler yazmış;
# Sen gözIerimde bir damIa yaş oIsaydın seni kaybetmemek için ömür boyu ağIamazdım!
# Yaşamak buysa yaşıyoruz hepimiz bir gün yaInız kaIıcağız bu yüzden yaInız kaIana kadar seninIe yaşamak istiyorum aşkım!
# Kalbinde îmanın zerresi olan bir kimse, böyle büyük bir günaha ve kötü âkıbete razı olmaz, kendini öldürmeye teşebbüs etmez. Resûl-i Ekrem Efendimiz (asm), intihar etmenin büyük günah olduğunu pek çok hadîs-i şerîflerinde haber vermiştir.

Son olarak ise şu cümleleri yazarak herşeye bir nokta koymuş;
Ne ölmek nefessiz kalmaktır, ne de yaşamak nefes almaktır. Yaşamak; Sevilmeyi hakeden birine yaşamını harcamaktır..Seni çok ama çok seviyordum. Fakat sen bana bakmıyordun. Artık sana ve bana bakarlar sosyal medyada sen olmadan ben olmazdım ben olmadan sen olmazdın, bu yüzden sen ve ben gittik bu dünyadan artık bunun bir dönüşü olmayacak...
Filiz Aker

Tabi son sözü uzmanlar ve emniyet güçleri söyleyecek ama bu cümlelerden anlıyoruz ki, cinayet mayıs ayında planlanmış ve göz göre göre Vatan Şaşmaz bir cinayet kurbanı olmuş. Hatta ölüm tarihini bile yazmış, 4 ay öncesinden 27 ağustos 2017 sonunada mutluluk anlamına gelen Happy kelimesini eklemiş.


Haber: Samet Tosun

Semaorglife News / Özel Haber

 
Toplam blog
: 9
: 525
Kayıt tarihi
: 17.01.15
 
 

Samet Tosun ile Kültür Sanat Hakkında ..