Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

19 Ağustos '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Filiz kuzenime hediyemdir

Filiz kuzenime hediyemdir
 

Foto Murat


Merhabalar,

8 Ağustos 2010 tarihinde kuzim (kuzenim) Filizin nikahı olacaktı, Filiz bana telefon ettiğinde

Sadece nikah olacağını ve saatini bildirdi.

Nikah saat 14.00 de Karaburunun güzel bir minik Restoranında olacaktı bana aynen böyle söyledi.

8 Ağustos günü saat tam 14.00 de orada olacak şekilde ailece toplu halde bir otobüs dolusu insan o minik restoranda buluştuk.

Bizim geldiğimizde henüz gelin ve damat gelmemişti.

Sonradan öğrendiğimize göre Filizin ve eşinin tüm arkadaşları tarafından tüm yiyecekler ve içecekler hazırlanmış hatta yine arkadaşları tarafından bir orgcu arkadaş bile tutulmuştu,

Saat tam 14.25 de Filiz ve eşi geldiler, Filiz çok harika kendine çok yakışan bir gelinlik giymişti, saları çok güzel duvağı apayrı bir güzellikteydi, eşi İhsan beyde o güne özgü oldukça yakışıklıydı.

Nikahları olduğunda her ikisi de gerçekten çok heyecanlıydı.

Filiz nikah memuru Filize evlilik cüzdanını verdiğinde Filiz keyifle ve huzurla cüzdanını herkse gösterdi, bu onun hakkıydı

çünkü harika bir nikah oldu.

Hemen sonrasında orgcu sayesinde ilk gelin dansı ve sonrada oyun havaları başladı.

Bizim aile komple oyun sever olarak kendimizi piste attık, çok güzel oyun havaları oynadık.

Gelin ve damadı oynattık, kendimizde çok eğlendik onlarda çok eğlendiler.

Nikah diye gittiğimiz yerde harika bir düğün ile karşılaştık ve çok ama çok eğlendik.

Arkadaşlarının hazırladığı düğün yemekleri harikaydı, eksiği yoktu ve çok da lezzetliydi.

Düğün çerezleri çok taze ve çok çeşit ve güzeldi.

Hele düğün pastası muzlu kremalı harika bir tattı.

Hava çok sıcak olmasına rağmen kan ter içinde kaldığımı bilmeme rağmen kuzimin hatrına bol bol oynadım.

Kuzim bizi görünce çok sevindi sağ olsun. Sebuş ablası ve ben onu çok seviyoruz.

Sevgili Kuzim (Filizim), bu yazımı senin için yazdım biraz geç oldu, çünkü fotoğrafları Murat yeğenim ancak bana gönderebildi.

Bu yazımı sana armağan ediyorum.

Yazımı facebooktan ya da Milliyet Blog sayfasından MSN ne atabilirsin ve bir ömür boyu

okuyabilirsin.

Sana hediyem olsun, sana helal olsun.

Yılmadın, başardın can kuzim,

Mutlu ve huzurlu evliliğin olsun, hep mutlu ol canım, güzel günler sizin olsun.

Tüm MB arkadaşlarıma sonsuz sevgiler,

Okuduğunuz için ayrıca teşekkürler ediyorum.

Not: Fotoları paylaşabilirsem inşallah paylaşacağım.

Hülya 2010

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...