Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '08

 
Kategori
Güncel
 

Film gibi hayatlar

Film gibi hayatlar
 

İnanması oldukca güç ama yazacağım film gibi bir gerçek. Yazmam doğrumu onuda bilmiyorum ama paylaşmak istedim.
Nöbetçiyim saat gecenin 02 si kendisi gelmiş doğuma, yalnızca kendisi, içeri girdi acil kapısından, belli sancıları oldukca fazla, beden dili herşeyi anlatıyor.

Karşıladım gerekli muayenelerini yaptım ve doğum kliniğe yatıracağım, yakınlarına kayıt işlemlerini başlatmaları söylemek için dışarı seslenecektim ki, kimsem yok dedi. Nasıl yanii dedim eşin yada herhangi biri yokmu dışarda seni bekleyen dedim. Hayır dedi kendim geldim, ben yaptırayım işlemleri dedi, olmaz dedim doğumun yakın sen sağlık karneni ver biz yaptırırız dedim. Verdi. (Sağlık karnesi babasının üstüne baba karnesiyle doğum işlemlerine bakılmıyor) ücret ödemesi gerek param yok dedi boynunu büktü, eşini arayalım hemen gelsin nerdeyse dedim, gelemez öbür eşinin yanında dedi... Üzüldüm, boğazım tıkandı. Neden dedim evli bir adamla, boşver sorma dedi, gözleri hüzünlüydü hüzünlendim. Senet sepet yaparak yatış işlemlerini yaptık, minnettar kaldı.... Daha çok şey anlattı ama ben sadece bu kadarnı yazabilirdim. Bu şimdiye kadar gördüklerimden birtanesiydi....

Kadınlarımız, cefakar fedakar kadınlarımız. Çocuğunun anası, evinin hizmetçisi, hem dışarda hem içerde çalışan kadınlarımız, şiddet gören kadınlarımız, her derdini içine saklayıpta sarıp sarmalayan kadınlarımız, ne diyeyim bilmem ki bende kadınım. O mangal gibi kocaman yüreklerimiz dahada kocaman olsun. Allah güç versin sabır versin o herkese yetecek sevgimizi hiç eksik etmesin gölümüzden.

Hepinizin yeni yılını kutluyorum.

 
Toplam blog
: 9
: 659
Kayıt tarihi
: 13.12.07
 
 

Merhaba, Ankara'dayım, Ebe-Hemşireyim, Sağlık Bakanlığının hastanelerinde 30 yıl çalıştım. Emekli..