Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '17

 
Kategori
Eğitim
 

Filozof Oldum

Filozof Oldum
 

Salih Arıkan kitap okurken


Filozof Oldum. İnsanlar evlenir mutlu olur. Mutlu olamazsa filozof olur. Bende filozof olanlardanım.

Evlenirken davul zurnayla herkese ilan ederiz. Boşanırken kimseler duymaz yıllar sonra hala eşine selam söyle diyenler var. Biz boşandık deyince karşımızdaki ya çok üzüldüm der. Berem ekli asker abimiz var ben hayatı boşandıktan sonra öğrendim der. Bende boşandıktan sonra bu işe çok kafa yordum evlenmeden önce evlilikle ilgili bir eğitim almadık üstelik ben bir fakülte mezunuyum. Hayat ve okul arasındaki farklar ayrı bir yazının konusu. Evlendik ve deneme yanılma yoluyla birçok deneyim edindik. O da bizim yıpranarak yara almamızı sağladı. Daha sonra evlilik üzerine bazı okumalar yaptım. Özellikle Sema Maraşlıyı okuduktan sonra ben sorunlarımı çözebilirmişim onu öğrenmiş oldum. Bunun bana faydası olmasa da belki yeni evlenecek olanlara olabilir.

Evlenmeden önce mutlaka insan ilişkileri ve evlilikle ilgili kitaplar okunulmalı. Sema Maraşlı çocuk aile net sitesini özelikle tavsiye ederim Asiye Türkan ve Medayim Yanık ta okuyabilirsiniz.

Kadını erkeğe erkeği kadına düşman eden batılı fikir tuzaklarına dikkat edilmesi gerekir. Biz birbirimizin düşmanı değil hayat yoldaşıyız. İslami bilimleri okumalıyız ve yılların içinden süzülüp gelen bilgi ve tecrübeyi yabana atmamamız gerekir.

Pişman mısın diyebilirsiniz hayır. İnsanlar tercihleriyle vardır. Ben tercihlerimden dolayı acılar çektim. Ama hep kendi tercihlerimle var olmaya çalıştım.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..