Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '20

 
Kategori
Şiir
 

Filyoslu Talat Kumbas

Artık ikimiz de emekliyiz

Orta ve lise arkadaşımdır Talat

Filyos'tan Kilimliye giderdik trenle

Yine trenle dönerdik liseye giderken

Kalabalık bir öğrenci grubuyduk Filyos'tan

Talat lise sonrası Sümerbank'ta göreve başladı

Sümerbank özelleşince kendisi mağaza açtı

Ticaret hayatı da vardır.

Her Filyos'a gittiğimde görüşürüz, anılarımızı anlatırız

Sakin bir öğrenciydi Talat, kimseyle bir sıkıntı yaşamadı.

Olaylı, sorunlu bir liseydi okulumuz, problemler de yaşadık

İnci'yi konuştuk bir gün, hakim olmuş, yakışmış kürsü

Biraz ego var ama olsun o kadar, İnci'ci tanımayan yoktur içimizde

Zeki ve çalışkan bir öğrenciydi, çok konuşur, hap bir şeyler anlatırdı çevresine

Filyos'ta balığa da çıkar denize, bazı aylarını İstanbul'da geçirir.

Muhabbeti hoştur Talat'ın, gülmek garantidir

Annesi bizim köyden Kavaslardandır. 

Benim babam da Kavaslardan. Kavaslar geniş bir sülale

Üst soylara gidildiğinde çoğu akraba

Saçsakaluzatmıştım emekli olunca

Eleştiriler bitmedi bir türlü

Babam saçlarımdan tutacakmış öbür dünyada

Kestim saçımı sakalımı işte, paylaştım Facebook'ta

Talat yorum yapmış,' İsmail arkadaşımızdır, saç olsun olmasın' diye

Görünüş mü önemli insanın kişisel özellikleri mi

İşte İsmail'i iyi tanıyan bir arkadaşı

Keşke herkes arkadaşım kadar tanısa İsmail'i

Huzurlu,sağlıklı bir emeklilik yaşasın

Benim arkadaşım,dost arkadaşım Talat Kumbas.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..