Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '09

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

Finansbank parapuanımı iade etti

Finansbank parapuanımı iade etti
 

Kasım 2008'de yazdığım "Bankacılıkta geri çekme yöntemi" başlıklı bir blogla; http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=145037 Finansbank'la yaşadığım bir sorunu ironiyle anlatmıştım.

Kredi kartı kullanan herkesin bildiği bir 'parapuan' konusuydu sorunum. Bana verdikleri bir parapuan miktarını herhangi bir koşul öne sürmeden veya bildirimde bulunmadan 'geri çekmişlerdi(!)'

Yazdığım blogu bankaya iletişim adreslerinden gönderdim. Uzun süre yanıt vermediler, banka şubeleri aracılığıyla yaptığım başvurularda hep 'ayak sürüdüler'.

Tüketici Mahkemesine kadar gideceğimi, kendilerinin de en fazla kredi kartımı iptal edebileceklerini, ancak o zevki tattırmamak için başvuruyu yaptığım an kredi kartımı kendim iade edeceğimi bildirdim.

Bu restleşmeler sonunda Mayıs 2009 extresinde söz konusu parapuanımın iade edildiğini gördüm. İhtiyatlıyım, hemen blog yazmadım, ne olur ne olmaz diye. Endişemde haklı çıktım ve ertesi ay bu kez eksi olarak girildi 'parapuan'. Yine banka şubesine gittim, sanıyorum kredi kartları birimiyle görüştükten sonra 'düzeltildi' yanıtı verildi. Birkaç ay daha ekstreleri 'temiz' gördükten sonra, sonucu Milliyet Blog'da paylaşma kararımı verdim.

Evet, bir çabanın sonucunu Tüketici Hakkı olarak elde ettim. Finansbank haksız olarak geri çektiği parapuanımı iade etti. Teşekkür etmemi gerektirecek bir durum olmasa da sonuçtan böyle bir haksızlığa uğrayan, uğrayabilecek olan okurlara örnek olması açısından da yazmak istedim.

Birde bankanın adını anarak yaptığım bir yakınmanın sonucunu, yine aynı bankanın adını anarak paylaştığımız ortama sunmuş oldum.


 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..