Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Firar…

Firar…
 

Net'ten


Gel diyor, geç olmadan gel, geçiyor yıllar

Böyle başladı, dönülmez bu müthiş firar*

Önce kanun sesini dinliyorum ,Sonra tüm şarkıyı.

Dilime takılıyor  ezgi ve içinde geçen sözcük; firar.

Özgürlüğü çağrıştırıyor.

Özlemlere kavuşturan, beklentilere yaklaştıran, ardımızdaki  kapıları kapatıp yeni kapıları açmamıza neden olan sihirli bir sözcük firar…Daha doğrusu bana öyle geliyor.

Özgürlüğü  anlattığı gibi bir o kadar da cesareti anlatıyor. Ve büyük bir heyecanı yansıtıyor beraberinde

Belki de bu nedenle o nedenle dinliyorum bu şarkıyı. Dinliyorum ve firar etmenin büyüsüne kapılıyorum .

Ardından kimsenin görmediği, görünmez prangalarıma bakıyorum.

Kimsenin farkında olmadığı hücremin, tüm köşelerine göz gezdiriyorum.

Kimsenin bilmediği, soğuk ve anlamsız bir yalnızlığın hücre hapsinde olduğumu itiraf ediyorum.

Hangi zamana kadar süreceğini bilmiyorum.

Ne süresi ne de sonu belli yaşamımdaki  tüm zincirlerden  kurtulmak istiyorum.

Ve Murathan Mungan’ın dediği gibi;

İnanılmaz bir kaçış planı yapıyorum şimdi her gece.

Her gece biraz daha derin bir tünel kazıyorum kendi içime!**

 

Mayıs 2012 / Kurşun

*http://www.youtube.com/watch?v=-5CRXpzlWIM

**Murathan Mungan

 
Toplam blog
: 193
: 998
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

Kırklı yaşlarda başladığım yazma serüvenine elli li yaşlarda da devam etmeye çalışıyorum. Ünivers..