Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Firarisiydim havasında sen olan dağların.

Firarisiydim havasında sen olan dağların.
 

_________________________________________________________________________________________________________


Su sesinden kıskandım sen kokan nefesimi.
O nefesle solurum her an içimdeki ismini.
Gözlerimde ışıdın, duydum o güzel sesini.
Yüreğime kazıdım bana gülen resmini.

Firarisiydim havasında sen olan dağların.
O dağlar ki yankılandı acı dolu feryadım.
Kurda, kuşa yem olmaktı sanki maksadım.
Ölümden de beterdi sensizlik, cânanım.

Sırça bir köşktü yüreğimde kurduğum.
Sarılmandı ıssızlığıma belki de umduğum.
Yüreğimi ellerine verdiğim yerdi durduğum.
Sensizlikti kalın duvarlar ardında bulduğum.

Asi sessizliğindi durgun sulara karışan.
Kucaklayandı sensizliğimi sende var olmayan.
Her kırpışımda gözlerimi, içimi acıyla saran.
Hayalindi gönlümde, sensizliği yaşanır kılan.

Mısrasında yaşamın, belki de ben değilim emeli.
Bilirim ki umursamaz, kavuşmak değildir dileği.
O özge bir cândır, doyasıya yaşar bensizliği.
Bilirim ki unutmaz, olmasam da sevdiceği.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..