Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '14

 
Kategori
Futbol
 

Fırat Aydınus - Melo - Caner ve Allah'ın sopası

Fırat Aydınus - Melo - Caner ve Allah'ın sopası
 

Bu dünyada  insanlar kendileri arasında belki  hukukun gereğini kasıtlı olarak yerine getirmiyorlar, kendi aralarında   gerçek adalet uygulamıyor ve sık sık ‘’herkes için adalet’’  diye bağırıp duruyorlar ama   ilahi adalet  er veya geç yerini mutlaka buluyor çünkü Allahın sopası yok.  İlahi adaleti ömrü olan  herkes mutlaka görüyor. 

Sözüm Fırat Aydınus isimli  futbol hakemine.

8 Mart Cumartesi günü oynanan  Galatasaray-Akhisar Belediye maçında  bu hakemimizGalatasaray’lı Melo tarafından  kendisine küfür etmekle suçlanınca  olay 6-1 lik skoru bile gögede bıraktı ve bu olay konuşuldu.

Bir hakem bir futbolcuya neden küfür eder?  

Ancak küfürbaz olduğu için, ağzı bozuk olduğu için, ya da o futbolcu ile karşılıklı  diyoluğunda kendisini kaybettiği için.

Fırat Aydınus’un küfürbaz biri olduğunu sanmıyorum ama  bir takım kompleklere sahip olduğunu tahmin edebiliyorum.   Son yıllarda en çok unutlandığım hekemlerden biri iken  zaman zaman bazı nedenlerle maçların  skorlarını etkilemesi  de hoşuma gitmiyor.

Peki Melo  isimli Brezilya’lı?

Kendine Pitbul lakabını  uygun gören  bir sporcunun  Golden  uysallığında  ve sevimliliğinde olmasını beklemek  boş yere abes..   İyi futbolcu ama  lakabından dolayı mıdır nedir  sevimsiz bir agresifliği var.  Her an ikinci bir Pascal Nauma örneği olmaya aday gibi.

Türkçe bilir mi?.  Yeterli  külhan ağzı kültürüne sahip mi?  Küfürü anlayabilir mi?

Yoksa Ben diyorum Çanakkele Boğazı  örneği midir?

Fırat Aydınus , ''hacı  nasılsa anlamaz, bziden değil'' diye  dere tepe dümdüz gitmiş midir?

Her şey olabilir!.. Belki Melo’ya küfür etti, belki de  ‘’gel maçtan sonra senle Taksim’de bir-iki tek atalım, 6 golü kutlayalım’’ dedi. Nerden bileceksin? Elin Brezilya’lısı  kim bilir ne anladı?

Burası Türkiye. Neler oluyor çünkü.

Geçen sezon   Eskişehirspor-Fenerbahçe maçında   bu Fırat Aydınus değil miydi gaipten sesler duyup da aniden Caner Erkin’e kırmızı kartı fora eden?.

Rakip Futbolcu Veysel Sarı   (şimdi G.Saray’da), Caner’in o pozisyonda en yakınındaki futbolcu bağlanmamış mıydı TV lere de doğrucu Davut gibi ‘’hayır yakınıdaydım, ben Caner’in küfür ettiğini duymadım’’ dememiş miydi ama  Caner bundan dolayı oyundan atılıp ceza almamış mıydı? Mağdur olmamış mıydı Fenerbahçe?

O Bakımdan  Tarzan zor durumda..

  • Babasına telefon açmış. Ben küfür falan etmedim diye ağlamış. Olabilir. Belki de etmemiştir ama  bu genç kardeşimizin bu küfür olayına  bir takıntısı var. Edilmeye etti diyorsa, edilene de  edilmiyor diyebilir
  1. Hani diyorlar ya  şimdi pek moda.  Ben  onu yedirmem, bunu yedirmem. Alıyorlar  ya koltuk altına.  Himaye ediyorlar ya. Ben yine de Melo’ya karşı Fırat’ı yedirmem.  MHK istediği kadar ceza vermeye kalksın bir pitbula’a  parçalatmam onu.
  2. -Yedirmem abi
  3. Ama bilsin ki, Allahın sopası yok. Yeri  ve zamanı geldi mi  cezanı zaten görüyorsun.  İlahi adalet affet miyor.
  4.  
  5. O yüzden hakem arkadaşlara sesleniyorum ,
  1. Almayın mazlumun ahını, çıkar aheste aheste.
  2. Dikkatli olun, sahada sadece kuralları ve adalati uygulayın.
  3. Dilinize ve düdüğünüze hakim olun. 
 
Toplam blog
: 465
: 918
Kayıt tarihi
: 15.01.09
 
 

İstanbul doğumluyum.. İstanbul'un  tramvaylı döneminden bu şehirde yaşıyorum. Gençlik yıllarında ..