Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '19

 
Kategori
Şiir
 

Fırat Çakıroğlu Destanı


Gencecik bir vatansever toprak oldu duydunuz mu?
Türkoğlu Türk Fırat’ımı mezarına koydunuz mu?
Onu vuran zalim eller ruhunuzu soydunuz mu?
Şehit düştün Çakıroğlu’m, uyan yiğit, can Fırat’ım,
Yokluğunla yandı gönlüm, kalmadı ki hiç rahatım.

Gitme desek gidecektin, zora göğüs gerecektin,
Varını da yoğunu da yurdun için serecektin,
Adamıştın hayatını canını da verecektin,
Şehit düştün Çakıroğlu’m, uyan yiğit, can Fırat’ım,
Yokluğunla yandı gönlüm, kalmadı ki hiç rahatım.

Kırılır inşallah seni acımadan vuran eller,
Türk olanın içi yanar, derdimizi bilmez eller,
Fatihalar okuyarak yolluyor mübarek diller…
Şehit düştün Çakıroğlu’m, uyan yiğit, can Fırat’ım,
Yokluğunla yandı gönlüm, kalmadı ki hiç rahatım.

Yurdumdaki insanlara, bozkurt oğul ve kızına,
Vatanına, milletine bayrağına, yıldızına
Türkiye’me sevdalıydın, yetişilmezdi hızına,
Şehit düştün Çakıroğlu’m, uyan yiğit, can Fırat’ım,
Yokluğunla yandı gönlüm, kalmadı ki hiç rahatım.

Ege Üniversitesi bugün kanlara boyandı,
Fakülte Tarih bölümü derin acıyla uyandı,
Düşman bir sana değil, askerlere de kıyandı,
Şehit düştün Çakıroğlu’m, uyan yiğit, can Fırat’ım,
Yokluğunla yandı gönlüm, kalmadı ki hiç rahatım.

Talan etmek istediler yurdun her bir bucağını,
Gencecik bir ülkücüydün, söndürdüler ocağını,
İnsanları seviyordun toprak sardı kucağını,
Şehit düştün Çakıroğlu’m, uyan yiğit, can Fırat’ım,
Yokluğunla yandı gönlüm, kalmadı ki hiç rahatım.

Ülkesini sevenlere yakışır harika sanlar,
Vatan, millet, bayrak için feda ediliyor canlar,
Kahrolsun katiller ile kin kusan hain insanlar,
Şehit düştün Çakıroğlu’m, uyan yiğit, can Fırat’ım,
Yokluğunla yandı gönlüm, kalmadı ki hiç rahatım.

Harika Ufuk

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..