Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '15

 
Kategori
Üniversiteler
 

Fırat Üniversitesi Otomotiv Mühendisliği Bölümü öğrencisi Talha Albayrak ile yazmak üzerine..

Fırat Üniversitesi Otomotiv Mühendisliği Bölümü öğrencisi Talha Albayrak ile yazmak üzerine..
 

Talha Albayrak


Fırat Üniversitesi Otomotiv Mühendisliği Bölümü Öğrencisi Talha ALBAYRAK  “ Gelecek kaygısı yaşamıyorum. Kendine Güvenen Gençler Gelecek kaygısı Yaşamaz”

SORU- bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız ? hangi okullarda okudunuz bugüne kadar?

TALHA ALBAYRAK- .Adım Talha Soyadım ALBAYRAK.. 1995 Elazığ doğumluyum, Ve aslen Elazığlıyım. İlköğretimimi Gazi osman paşa ilkokulunda aldım. Daha sonra Lise döneminde ise Elazığ teknik meslek lisesinde Otomotiv Bölümünü okudum ve mezun Oldum. Şimdi ise Fırat üniversitesi otomotiv Mühendisliği 2. SINIFI okuyorum.

SORU-Neden Otomotiv Mühendisliği? Neden Elazığ? Bu bölümü tercih etmeden  ve şu an duygularınız arasında en fark var?

TALHA ALBAYRAK-. Otomotiv sektörüne olan ilgimden dolayı ve Küçüklükten berri Arabalara Olan merakım yüzünden otomotiv bölümünü yazdım,  Meslek lisesindeki eğitim seviyesi yüzünden Son zamanlarda bu bölüme dair ilgim azaldı.. Açıkcası sevmediğim bir dal haline geldi.. daha doğrusu getirdiler...

SORU- bize ailenizden bahseder misiniz ? Anne ve babanız ne iş yapar? Kardeşleriniz nerede okur? Onların  sizin bu çabalarınıza bakış açısı nasıldır?

TALHA ALBAYRAK- .Ev nüfüsü 8 :) Babam Elazığın Kovancılar ilçesinde Saatçılık Yapmakta, annem ise Kendine ait çeyiz Dükanını Çalıştırmaktadır.. En büyük ümit  abim  Eczanede Teknisyen olarak çalışmakta, Ömer abim ise Bu sene Beden eğitimi öğretmenliğini bitirdi. ayrıca kendisi Çeşitli spor dallarında hakemlik yapmaktaTır.. Mesut abim ise otomotiv bölümü 2. sınıfı Okumaktadır. ( 2010 ) Dan berri.. Ailemin ise benim çabalarıma bakış açısı çoğu zaman Eleştirisel olarak Çıkmaktadır Çoğu zamanda Her türlü Destek olarak Çıkar.

 

SORU- Kitap okuyor musunuz ? Kitap okumanın sizin gelişim çabalarınzıa katkısı ne oluyor?

 

TALHA ALBAYRAK- .Bol bol kitap okuyorum. ve yazmayı Çok seviyorum. hayalim bir gün yazar olmak ama Bu o kadar da kolay değil. En ünlü yazarlar bile amaçlarına ve hedeflerine öldükten sonra ulaşmışlardır.. İmkansız denen bişey yoktur. Şimdi ise kendi Kitabımı yazıyorum..

 

SORU- Neden yazar olmak istemektesiniz? Yazar olarak neler   vereceksiniz  okuyucularınzıa?

 

TALHA ALBAYRAK- . Okuduğum kitaplar sayesinde Bu alana ilgim çoğaldı, ve Yazmayı çok sevdiğim için Benimde okuyucuları yönlendirecek fikirlere sahip oldugumu düşündüm. Hayatımdaki çoğu insan bu konuyu ciddiye almadılar. ama bende hiç bir zaman Onların fikirlerini ciddiye almadım ve vazgeçmedim.. Geceleri Herkes uyuduktan sonra sakin kafayla bilgisayarımın başına geçip Yazarım.. Yazdıklarımı tekrar okurum, Eğer ben Yazdığım Metinleri tekrar okuyup Sıkılmıyorsam eminim ki Bu çıkacak olan kitabımı Okuyan okuyucularda sıkılmayacaktır..

 

SORU- Gençlerin çoğu çekingen ve  yeni insanlarla tanışmaktan kaçınıyorlar. Siz girişken insansınız. Bunun size katkısı ne oluyor. Ailenizin payı var mı bunda?

 

TALHA ALBAYRAK-.Tabiki Ailemin katkısı var.. Eğer bir evde Sevgi, huzur varsa O ailede yetişen bireyler Özellikle gençlerde Çekingenlik yada öZgüven kaybı olmaz.. Ama ailelerde Huzur ortamı yoksa İş kötüye gider.. Ailemin Bana her alanda desteği ve katkısı Olmuştur.. Olumlu yada olumsuz Onlar benim İyiliğimi Her zaman İsterler..

 

SORU- Gençler Bireysel Gelişime fazla önem vermezler. Siz ise çok önem veren insansınız. Bunun size ne getirisi oluyor?

 

TALHA ALBAYRAK- .Bireysel gelişim Günümüz dünyasında çok önemlidir. Her zaman Kendini geliştirmek isteyen insanları desteklerim ve bu konuda kendimide her zaman ileriye yönelik Hazırlarım. Gelişime önem veren insanlar Çok şey kazanır ve hiç bir şey kaybetmezler. Her bireyin kendini Geliştirirse Bu gelişim Ülkemizide Geliştirir. Sözün Kısası Aslan yattığı yerden belli olur...

 

Soru- Gelecek kaygısı yaşıyor musunuz? Nasıl aşacaksınız?

 

TALHA ALBAYRAK- .Gelecek kaygısı Yaşamıyorum. Çünkü kendime güveniyorum. Kendine güvenen insan Kaygısız olur..

 

SORU- Gelecek planlarından bahseder misiniz? 10 sene sonra nerede olmak istersiniz ?

 

TALHA ALBAYRAK- .Gelecekte Planlarım Çok Hedefim çok.. İlki yazar Olmak.. 10 Sene Sonra Bir İmza gününde Olmak isterim..Bunun için çalışmalarım var..Ayrıca Futbol Oynuyorum Hedefim dahada Yükselmek.. Ve Okuduğum alanda Kapsamlı bir bilgiye sahip olmak isterim.. 

 

SORU-  YGS ve LYS sınavına girecel   olanlara neler önereceksiniz?

 

TALHA ALBAYRAK- .Sınava gireceklere Tavsiyem Hiç bir zaman Tek bir hedef Koymasınlar kendilerine. Ve Her öğrenci Sevdiği veya ilgi duyduğu Mesleği seçmeli. Bu şekilde olursa Başarı gelir. Şimdiden Bütün Kardeşlerime başarılar diliyorum.. Ve röpörtaj İçin Sayın Turan Yalçına Teşekkür ediyorum.

 

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..