Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Fırından aldığım sıcacık akşam ekmeği :)

Fırından aldığım sıcacık akşam ekmeği :)
 

Akşam iş çıkışı eve bazen geze geze geliyorum.

Metrodan inince alışverişimi de yapıyorum.

Bizim orası zaten çarşı.

Herşey var.

Lazım olanı almış olsam da fırından yeni pişmiş ekmek kokusu geliyorsa dayanamıyorum bir türlü.

Alıyorum illa ki.

Nasıl da kokuyor mübarek :)

Alasın yoksa da alıyorsun...

Evde ekmek olsa da alıyorsun :)

Aldıysan da ucundan ucundan yemeye başlıyorsun hafiften.

Ben yiyorum :)

Evde yemeğim olsa da, ekmeğim olsa da kokusunu duyunca almadan geçemiyorum.

Evde sıcak sıcak içine tereyağ peynir koyup yemeye bayılıyorum :)

Sadece ben değilim bayılan :)

Millet fırında bekleşiyor çıksın da alsınlar diye ekmeği :)

Bir başka oluyor fırından sıcak ekmek alıp da eve gitmenin tadı :)

Hele kış akşamı eve dönüşte :)

Bakkaldan alsan taze olur en fazla.

Fırındaki kadar sıcak da olmaz.

Tadı da olmaz :)

İlla ki fırından olacak :)

Arasına peynir koyup yiyeceksin eve vardığında daha üstünü çıkarmadan :)

O ekmeğin sıcaklığıyla, peynirin tadıyla mutlu olacaksın.

Hayatın keyfini çıkaracaksın farkına varmadan :)

Neden diyacahsan...

Ne biliiim..

Ele işte :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..